Beantwoord

Sonos Beam of 2 Sonos One - advies

  • 11 March 2021
  • 6 reacties
  • 283 Bekeken

Voor een opstelling in de keuken ben ik aan het twijfelen tussen een Sonos beam of 2x Sonos one. Voor alle duidelijkheid, het gaat enkel over het afspelen van muziek. Ik vind het design van de beam magnifiek maar het gaat natuurlijk over de (stereo)sound. Graag jullie advies.

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 11 March 2021, 09:01

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 7

Een soundbar heeft per definitie minder separatie van stereokanalen. Als je dat belangrijk vindt zou ik voor twee One (SL)'s gaan. Als je geen belang hebt bij slimme assistenten de SL's, als je een stereopaar wilt maken en een assistent een One en een One SL (de assistent werkt maar op de microfoon van één van de speakers in een stereopaar).

Voor een opstelling in de keuken ben ik aan het twijfelen tussen een Sonos beam of 2x Sonos one. Voor alle duidelijkheid, het gaat enkel over het afspelen van muziek. Ik vind het design van de beam magnifiek maar het gaat natuurlijk over de (stereo)sound. Graag jullie advies.

 

Ik heb ook 2 One’s staan en vind dat de perfecte oplossing voor een keuken. 

Reputatie 7

Ik heb overigens één One in de keuken, maar de keuken heeft een open verbinding met de woonkamer met de Beam en de One SL's.

Hey mannen, bedankt voor de vlugge reactie. De quote van rallye heeft me doen nadenken Ik schets het even. Ik heb een five in de woonkamer en voorlopig een play3 in de keuken maar die gaat naar boven verhuizen. De keuken heeft verbinding met de woonkamer, weliswaar niet als één open ruimte. Als ik dus eventueel een beam in de keuken zet, kan ik die dan stereo koppelen met de five of kan dit enkel met twee dezelfde toestellen? Misschien is de afstand ook te groot om van goede stereo te spreken dan. 

Reputatie 7

Nee, stereo kan alleen met dezelfde apparaten (One en One SL gelden als dezelfde). Groeperen kan wel, zou doe ik dat met de woonkamer.

Je gaf al aan dat stereo voor jou belangrijk was, dus dan zou mijn eerste advies gelden…...

Thx, ik denk idd dat voor die optie zal gaan, is ook iets goedkoper trouwens.