Sonos Beam

  • 9 September 2021
  • 6 reacties
  • 81 Bekeken

Beste Sonos gebruikers,

 

Al enige tijd overweeg ik om de sonos beam zwart aan te schaffen als starter voor mijn home entertainment set. Nu is de beam zwart al enige tijd niet verkrijgbaar en heb ik de vraag gesteld waneer deze weer verwacht wordt. Helaas kreeg ik hier geen antwoord op. Nu hoorde ik vandaag via een sonos dealer dat Sonos de productie van de Beam compleet gestopt heeft en dat deze nooit meer leverbaar zullen zijn, klopt dit?

 

Of is er al meer duidelijkheid wanneer er weer beschikbaarheid is voor de sonos beam Zwart?


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 1
Badge +2

Goedemorgen @TancHenk en welkom op onze Sonos Community!

 

Dit kan inderdaad frustrerend zijn maar de Beam zal zeker nog leverbaar worden. Wanneer het leverbaar wordt, durf ik ook niet te zeggen aangezien dat ik deze informatie niet heb. In ieder geval als je op de hoogte wilt blijven, mag je altijd op de knop „Hoor het als eerste” drukken op onze website bij de Beam. Op die manier krijg je een e-mail zodra deze beschikbaar is.

 

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. 

Reputatie 4
Badge +1

@TancHenk 

 

Graag wil ik je laten weten dat we een compleet vernieuwde Beam weer beschikbaar hebben.

 

 

@Jeroen V 

 

Deze is 14-09 direct besteld 😄 maar bedankt voor de info! 

Reputatie 4
Badge +1

@TancHenk 

 

Heel leuk om te horen.

Ben erg benieuwd wat je ervaring er mee zal zijn. Zelf ben ik in bezit van de eerste Beam wat ik al helemaal fantastisch vind.​​

@Jeroen V 

 

Zodra ik hem heb zal ik hier reageren wat mijn bevinding is 😄 de sonos one speakers als rear komen later, ik zal hem dus eerst al stand alone gebruiken.

The bass van de beam op 7 of 8 zetten en dat klinkt deze perfect.

Hij kan nog best hard….