Sonos Arc slechter geluid na update.


Badge +1

Na horen zeggen hoor ik nadat de Sonos Arc geüpdatet is klachten komen over het slechte geluid van de Sonos arc, ik ben bang dat het mij ook overkomt na een update 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

59 Reacties

Reputatie 7
Badge +3

Je gaat het met dit verhaal wel heel ingewikkeld maken voor @Morauw. Hij is erg tevreden met wat hij heeft. Ik probeer het juist allemaal wat eenvoudig te houden.

Uiteraard zijn er voor individuele gebruikers voordelen te behalen en ziet iedereen er zijn of haar positieve kant in. Zoals je al aangeeft “heb je het idee” dat het beter is. Hieruit concludeer ik dat het niet een dermate grote verbetering is dat dit als conclusie gesteld kan worden. 
Gezien alle vragen die @Morauw hier gesteld heeft, lijkt het mij niet aan te raden om het nog ingewikkelder te maken dan het nu al is. Ik zou tegen @Morauw willen zeggen, ga gewoon genieten van wat je nu ervaart en hebt. Probeer meer te leren van de apparaten die er nu zijn en kijk in een later stadium of er nog steeds behoefte is aan uitbreidingen.

Badge +1

Off-Topic of niet vind het leerzaam voor mijzelf 👍

Ik vind het fijn dat er gereageerd wordt op mij vragen 🙏

Reputatie 4
Badge +3

Je gaat het met dit verhaal wel heel ingewikkeld maken voor @Morauw. Hij is erg tevreden met wat hij heeft. Ik probeer het juist allemaal wat eenvoudig te houden.

Uiteraard zijn er voor individuele gebruikers voordelen te behalen en ziet iedereen er zijn of haar positieve kant in. Zoals je al aangeeft “heb je het idee” dat het beter is. Hieruit concludeer ik dat het niet een dermate grote verbetering is dat dit als conclusie gesteld kan worden. 
Gezien alle vragen die @Morauw hier gesteld heeft, lijkt het mij niet aan te raden om het nog ingewikkelder te maken dan het nu al is. Ik zou tegen @Morauw willen zeggen, ga gewoon genieten van wat je nu ervaart en hebt. Probeer meer te leren van de apparaten die er nu zijn en kijk in een later stadium of er nog steeds behoefte is aan uitbreidingen.

Ben ik met je eens. Ook bij Apple geldt, dat je dit langzaam op bouwt als je er eenmaal aan begint. Door mijn “aanvulling” raakt @Morauw wellicht een beetje het overzicht kwijt.

Om het simpel te houden, heb ik een idee. Je zegt dat je vrouw vaak spelletjes speelt op de laptop. Koop voor haar een mooie iPad, waarmee ze dan ook haar spelletjes kan spelen. En dan kun jij die iPad zo af en toe gebruiken om je Trueplay uit te voeren. Vrouw blij, jij blij, iedereen wint 👍

Badge +1

Weer een Off-Topic vraagje:

Hoe denken jullie over de iptv, zit nu bij Ziggo, 

Wat ik begrijp is dat je veel goedkoper tv/films kunt via de iptv, wat is jullie mening hierover, alvast bedankt 👍😉

Reputatie 7
Badge +3

Doel je daar op de legale- of de illegale iptv? Legale worden veelal via providers aangeboden en zijn derhalve niet echt goedkoper. Illegale mogen we hier natuurlijk niet over spreken. Nooit gebruikt, maar lijkt mij ook niet wenselijk en betrouwbaarheid moet je altijd maar afwachten.

Reputatie 7

We raken wel wat ver van Sonos verwijderd zo……

Hee @106rallye 

Een antwoorde geven op een vraag, Die naar mijn inzien op een goede manier een antwoord krijgt 
en dan weer verder met Sonos is ook een optie.
Of ben jij de nieuwe moderator op dit Forum ? 
\

Badge +1

Ja zit te kijken naar iptv 4K maar leest niks over dat je dan Dolby Atmos heb voor mijn Sonos Arc 😉

Badge +1

Vraagje over de Sonos Arc, 

Als ik Netflix kijk met Dolby Atmos, staat Dolby in het wit aangeduid en Atmos in het wit/grijs aangegeven?

Dus Dolby dikker wit dan de Atmos die dunner wit aangeeft, is het dan wel Dolby Atmos uitzending?