Sonos Arc slechter geluid na update.


Badge +1

Na horen zeggen hoor ik nadat de Sonos Arc geüpdatet is klachten komen over het slechte geluid van de Sonos arc, ik ben bang dat het mij ook overkomt na een update 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

59 Reacties

Reputatie 7

Stel je een vraag? Is dit een mededeling? Ben je alleen maar bang dat het je overkomt of is het al gebeurd? Wat vraag je van de community?

Reputatie 5
Badge +3

Ik moet wel zeggen dat ik laatst opnieuw "true play" heb moeten uitvoeren om het geluid weer redelijk te krijgen.

Geen idee wat er gebeurd was maar het hielp, nadat ik het geluid minder was geworden.
Beetje vaag allemaal ik weet het maar oke……..

Badge +1

Stel je een vraag? Is dit een mededeling? Ben je alleen maar bang dat het je overkomt of is het al gebeurd? Wat vraag je van de community?

Ben bang dat het mij overkomt

Reputatie 5
Badge +3

Gisteren een update gehad en nergens last van!

 

Badge +1

Ik heb nog een vraag:

Hoe krijg ik het center geluid van de Arc meer naar voren, en hoe herken ik nou eigenlijk het Dolby Atmos geluid, want ik merk er weinig van 🤔

Reputatie 5
Badge +3

Je kunt in de app op het tekst symbool drukken om de spraak (center) te versterken.

Via de app kun je zien welk formaat er door je Sonos wordt gegenereerd.
De audio source bepaalt dit.

 

Badge +1

Je kunt in de app op het tekst symbool drukken om de spraak (center) te versterken.

Via de app kun je zien welk formaat er door je Sonos wordt gegenereerd.
De audio source bepaalt dit.

 

En waar kan ik dit vinden in de app?

Kan het niet vinden…

Ik heb de goudkleurige app van Sonos 

Badge +1

De sub gem 3 vind ik geweldig beter dan de Klipsch 1200 cinema, en die is gesneuveld, en nu zit ik met mijn nieuwe Arc, 2X LS en gem 3 maar moet nog leren, ben bijna 54 en probeer mee te gaan met dit nieuwe techniek 👍

Reputatie 7
Badge +3

Daar waar je ook de volume regelt

 

Badge +1

Daar waar je ook de volume regelt

 

Jaaaa, ik hoor het verschil, toppie, dank je wel 👍

Badge +1

En hoe ervaar ik het dolby Atmos geluid? 

Kun je die ook versterken 🤔

Reputatie 7
Badge +3

Al eens Trueplay uitgevoerd? Is het ook echt een film met Dolby Atmos (zie de plek waar de rode cirkel staat, in dit geval is het dolby Digital)?

Badge +1

Al eens Trueplay uitgevoerd? Is het ook echt een film met Dolby Atmos (zie de plek waar de rode cirkel staat, in dit geval is het dolby Digital)?

Ja ik zie de Dolby Atmos staan, top

Trueplay zegt mij niks, wat is dat?

Reputatie 7
Badge +3

Denk dat je je toch wat meer moet gaan verdiepen in het hoe en wat van Sonos. 
Bekijk deze pagina’s eens https://support.sonos.com/s/?language=nl_NL Je zou dan ook een zoekopdracht kunnen doen naar TruePlay.

Badge +1

Oké ik zie het al, ik heb een Samsung Galaxy A71, vandaar 😔

Reputatie 7

Met een geleende iPhone of iPad kan het ook……

Badge +1

Met een geleende iPhone of iPad kan het ook……

Als ik het goed begrijp komt er ook 1 voor Android app 🤔

Badge +1

Anders koop ik gewoon een ander mobieltje, als ik weet welk merk 😎

Hoi @Morauw,

Gaat Apple mobiel of een Apple iPad worden

Badge +1

Hoi @Morauw,

Gaat Apple mobiel of een Apple iPad worden

Oke, dank je wel, dan ben ik gelijk klaar 👍

Reputatie 7
Badge +3

Of je leent er gewoon één om de Trueplay uit te voeren. Aanschaffen is een beetje overdreven. Er zit er vast wel één in je kennissenkring en het uitvoeren hoeft in principe maar 1x. Het kan heel nuttig zijn.

Badge +1

Of je leent er gewoon één om de Trueplay uit te voeren. Aanschaffen is een beetje overdreven. Er zit er vast wel één in je kennissenkring en het uitvoeren hoeft in principe maar 1x. Het kan heel nuttig zijn.

Ik heb niemand, dat kan jij je niet voorstellen, ik ben al zo trots op mijn Sonos Arc, deze is geweldig dan die Samsung van 1500 euro en de Klipsch cinema 1200, ik ben echt over en ben ook verliefd op de presentatie van Sonos arc, dus wil wel in een iPhone SE, 64 GB,RED investeren 🙏🙏🙏

Badge +1

Of is Android eigenlijk beter 🤔

Ik heb wel een Schoonzus die een Apple iphone heeft btw nu ik er over nadenk 😇

Reputatie 7
Badge +3

Ik kan mij echt alles voorstellen, maar vind het gewoon een beetje overdreven om speciaal hiervoor een iPhone of iPad aan te schaffen. Zeker omdat je al zo tevreden bent. Mogelijk is in jouw situatie Trueplay ook helemaal niet nodig.  

Ha die @Morauw 

Hier kun je nog wat informatie vinden over -trueplay