Sonos ARC geluid via Samsung TV Q95TALXXN valt regelmatig weg

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 640 Bekeken

Sinds 22/12/2020 heb ik een sonos arc en ook een Samsung Q95TALXXN TV. beiden tegelijk gekocht. Helaas bleek op de 2e dag al dat het geluid van de TV regelmatig wegvalt. Uit de samsung fora begrijp ik dat dit een bekend probleem is. Dit is behoorlijk frustrerend. Is er iets aan te doen?


3 Reacties

Wanneer komt er weer een update van Samsung en/of Sonos om het probleem met het wegvallende geluid op te lossen? Ik heb de laatste samsung update van dec via USB op mijn Q95T geïnstalleerd en ook Sonos is up to date. Maar nog moet ik elke keer na het aanzetten van de TV de stroom er even afhalen en er weer opzetten om het geluid goed te krijgen. Ook Arc uitzetten in de expert instellingen van de samsung TV helpt niet. Ben er wel klaar mee en ook de rest van het gezin. Toch een hoop geld betaald voor de TV en de Arc. Sonos en Samsung, geef een reactie en geef al die consumenten die met dit probleem zitten op korte termijn een oplossing. Ik ben al lang fan van Samsung en Sonos maar dit valt me heel erg tegen

Wat een aanfluiting is het eigenlijk, je koopt twee Flagship modellen Van de twee marktleiders en het communiceert niet met elkaar. Alle eerst dacht ik dat dit aan Samsung lag, zeker gezien de arc met mijn vorige Samsung tv wel prima werkte. maar begin steeds meer te twijfelen of de Sonos arc Simpelweg EARC wel ondersteund?

Ik ben al lang bezig om het te laten werken ik hoop dat er snel een oplossing komt

Ik ben sinds september bezig en nog steeds niet opgelost ook bij mij. Samsung Frame 2020 met Sonos Arc geven hetzelfde probleem zoals jij beschrijft. Update van november van Samsung zou dit oplossen maar helaas kwam het probleem terug. Persoonlijk ben ik heel erg geïrriteerd dat vanuit Sonos hier geen oplossing komt.

 

Lees hier meer over.. https://en.community.sonos.com/home-theater-228993/sonos-arc-samsung-frame-tv-earc-not-working-6842523/index15.html

Reageer