Vraag

Sonos Amp met 4 ohm Linn Keildith speakers

• 26 januari 2020
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

Bij de lokale audiowinkel gekeken naar een vervanging van mijn huidige NAD AV 713 receiver. Het stereo geluid bevalt me prima maar het surround minder. De center en de achter speakers zijn van mission en wat betreft geluid passen die niet bij mijn Linn Keildith speakers. Uitgelegd wat ik verwacht van de installatie en liefst kleine draadloze achterspeakers wil, zodat ik ze alleen even uit de kast hoef te pakken als ik een film ga kijken lijkt me erg fijn. Een nieuwe NAD is duur en de achterspeakers niet draadloos en dan hangen er weer speakers in het zicht die je niet altijd gebruikt. Kijk alleen in het weekend af en toe een film.

De verkoper kwam als goedkoper alternatief de Sonos Amp. Staat me wel aan maar het geluid van mijn Linn boxen bij stereo muziek is wel heel belangrijk voor me, wil hier niet veel of liefst niets op kwaliteit inleveren. Zullen de speakers naar verwachting gaan presteren en kan ik het zonder problemen aansluiten?

De reacties wil ik gebruiken bij de afweging of ik er een ga kopen en uit proberen(je mag hem 6 weken uitproberen en indien hij niet bevalt weer terug brengen zij de verkoper) waarbij je je geld retour ontvangt. 

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +2

Hey SonosBog,

Denk toch dat je er pas achter gaat komen of het wat voor je is door het in gebruik te nemen.

Wel fijn om te zien dat de dealer de mogelijkheid geeft het 6 weken te kunnen testen.

Komt redelijk in de buurt met onze 100 dagen geld terug garantie die we aanhouden als je Sonos zou kopen via www.sonos.com.

Menig dealers zal deze 100 dagen niet aanhouden, dus dat er 6 weken word geboden is zeker coulant.

De AMP kan 4 ohm speakers aan, mits er 2 verbonden staan.

Mocht je 4 speakers willen aansluiten, dus 2 op links en 2 op rechts, dan heb je 8 ohm speakers nodig.

Reageer