Sonos aanbiedingen

• 14 maart 2013
  • 56 reacties
  • 48080 Bekeken

Reputatie 2
Het komt zelden/nooit voor: een Sonos component onder de adviesprijs.

Deze aanbieding (een zwarte PLAY:5 met 20% korting) startte om 12:00 uur vanmiddag en loopt 24 uur.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

56 Reacties

Reputatie 2
Ik had mijn Sonos korting via de tips op via promo code.

Echt wel tevreden van mijn boxen (Play 5 living en de play 3 in de keuken)
Reputatie 2
Deze kortingen heb ik gemist, maar via Google heb ik toch nog een kortingscode van 5% gevonden. Gewoon even zoeken op 'sonos kortingscode'. Heb net 5% korting gekregen op de Sub 🙂
Reputatie 6
Badge +2
Deze aanbieding (een zwarte PLAY:5 met 20% korting) startte om 12:00 uur vanmiddag en loopt 24 uur.
http://www.1dayfly.com/nl/nl/extreme

Je link verwijst naar een Braun scheerapparaat. Ook nooit weg, maar 't is geen Play:3!

19-6: sorry, verkeerd gelezen!
Badge +1
Volgens mij heeft foka een soort van permanente korting van 5%.
Kortingscode sns10 meen ik.

Ik ben er niet in geslaagd om foka te vinden in de lijst van dealers van sonos.
Wellicht betreft het dus grijze import oid.
Reputatie 2
Je link verwijst naar een Braun scheerapparaat. Ook nooit weg, maar 't is geen Play:3!

En vandaag naar een Philips lamp. Dat is dan ook de essentie van 1dayfly, elke dag een nieuwe aanbieding.
Reputatie 6
Badge +2
En vandaag naar een Philips lamp. Dat is dan ook de essentie van 1dayfly, elke dag een nieuwe aanbieding.

Ja, je hebt gelijk: ik las de datum van de melding verkeerd.
Reputatie 2
Badge
http://us4.campaign-archive1.com/?u=d75eb831d0b51f3a369ea4f6d&id=e68a968a7c

Spijtig genoeg niet voor Belgie.
Maar wel voor onze nederlandse vrienden.
Dank! Ondanks dat de pagina alleen de speakers laat zien geldt de korting ook op de overige componenten; net een extra Connect besteld met die korting...
Reputatie 2
Vreemd, de webshop Beststellers heeft geen enkel Sonos product op de site staan. En 2 dagen geleden de 10% kortingsactie? Wel heel snel gegaan dan...
Misschien dat Sonos de actie gezien heeft en dat niet leuk vond. Ik heb mijn Connect in ieder geval net binnengekregen.
Reputatie 2
Ik had mijn Playbar gekocht bij de plattetvdiscounter.nl: daar was ie tot een paar weken terug 649. Paar dagen na aankoop was ie daar plotseling 719 - 3 procent korting = 699.

Merkwaardig gegoochel met prijzen dus.....
Reputatie 2
Zo kan ik ook korting geven. Je verhoogt de prijs boven de officiële prijzen en geeft dan zogenaamd korting. Ik zou met zo'n zaak geen zaken willen doen.
Hificorner geeft consumenten 7% korting op het Sonos assortiment met code SONOSHIFI. De code is geldig t/m 31-12 met een minimum order bedrag van €50,-

Zelf niet getest, ik heb voorlopig even niets meer nodig...
Reputatie 2
Beetje hetzelfde als apple, alle prijzen zijn ongeveer gelijk.
Mijn sonos dealer kon mij i.i.g. Geen korting geven, helaas.
Reputatie 2
Sonos playbar kost nu bij BOL.com - 629 euro
(699 icm 10% korting: code: SH-7WBWE-Y8IMX-E3HKZ)
Reputatie 2
Badge
@richie80
Werkt perfect heb daar ook de sonos soundbar besteld.
Bedankt:rolleyes:
Reputatie 2
Op ibood kan je alleen vandaag een bon kopen (5 euro) voor 20% korting op sonos producten bij hificorner, kan interessant zijn voor mensen die nog een sonos product willen aanschaffen. Op een sub of playbar kan de actie leuk zijn. 🙂
Reputatie 2
Sonos playbar kost nu bij BOL.com - 629 euro
(699 icm 10% korting: code: SH-7WBWE-Y8IMX-E3HKZ)

Gisterenavond bij bol.com een playbar besteld, voor 629. Bovengenoemde code werkt niet, is al gebruikt.
Voor de liefhebber heb ik nog een ongebruikte code liggen. Doe even een pm en ik stuur hem op.
Reputatie 2
Hej, ik ben nieuw op dit forum en nieuw met Sonos, maar helemaal overtuigd van de geweldige producten die ze hebben. Nu ga ik een playbar kopen en daar zou die kortingscode goed bij helpen. Pm'en kan ik nog niet ( moet 5x posten). Dus misschien kan jij hem naar mij pm'en. Alvast bedankt. Andre
Reputatie 2
Hier het zelfde probleem, kan ook nog niet een Prive pm sturen.

Sinds afgelopen zaterdag zijn wij in het bezit van een Playbar en dit bevalt zo goed St. Wij verder willen uitbreiden met een Play 1. Ik las dat u een kortingscode heeft voor Bol.com, is het misschien mogelijk dat u deze aan mij kunt geven, dan kunnen wij die gebruiken. Is toch altijd weer mee genomen.

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
Sylvia
Reputatie 2
Hej, ik ben nieuw op dit forum en nieuw met Sonos, maar helemaal overtuigd van de geweldige producten die ze hebben. Nu ga ik een playbar kopen en daar zou die kortingscode goed bij helpen. Pm'en kan ik nog niet ( moet 5x posten). Dus misschien kan jij hem naar mij pm'en. Alvast bedankt. Andre
Wat mij betreft is hij voor jou, maar ik heb ook nog maar 1 post, (nu 2 natuurlijk) dus kan ook nog niet pm'en. :rolleyes:
Reputatie 2
Nou dan zijn we goed op weg. Ik ben al een tijdje aan het twijfelen wat ik moet kopen.

We hebben net ons huis verkocht en voor het nieuwe huis moet natuurlijk wel iets moois komen.

Nr 2
Reputatie 2
Ik trek mijn bericht in, wij hebben vanmiddag toch gewoon twee play 1 speakers er bij gekocht.

Toch bedankt!

Grt
Syllie
Reputatie 2
Badge
Gisterenavond bij bol.com een playbar besteld, voor 629. Bovengenoemde code werkt niet, is al gebruikt.
Voor de liefhebber heb ik nog een ongebruikte code liggen. Doe even een pm en ik stuur hem op.

Hoi ik heb interesse stuur me even de code in een mail naar [email]rjetten@hotmail.com[/email] alvast bedankt.
Reputatie 2
Hoi ik heb interesse stuur me even de code in een mail naar [email]rjetten@hotmail.com[/email] alvast bedankt.Het spijt me de aktie liep tot en met de 7e januari. Heb het gisteren nog even geprobeerd maar toen werkte hij al niet meer.
Jammer

Reageer