Beantwoord

Sonos 5 (Gen 1) buiten werking

• 16 mei 2020
  • 7 reacties
  • 296 Bekeken

Dag,

mijn Sonos play 5 (Gen 1) werkt opeens niet meer. Lampje werkt niet, onbekend bij Wifi in de app en reageert niet op de knop, na langer indrukken.

Ander stopcontact en snoer geprobeerd en geen reactie. Wat te doen?
vr gr

Bresser

icon

Beste antwoord door Mark W 18 mei 2020, 14:43

Hey Bresser,

Ik heb je zojuist een email gestuurd, graag ontvang ik daar een antwoord op.

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Hey Bresser,

Ik heb je zojuist een email gestuurd, graag ontvang ik daar een antwoord op.

Beste Mark W,

tot vandaag 19 juni niets vernomen van Sonos, geen mail voor omruiling. Ik begon optimistisch en was blij verrast. Nu na zoveel weken verder, vraag Ik me echt af of de belofte voor omruilen van mijn oude Sonos  mooi praterij is of Sonos daad werkelijk over de brug komt.

Mijn vertrouwen in het product van Sonos en de serviceis wel tot een dieptepunt gedaald.

Groet,

een ontevreden klant,

Bouke Bresser

Reputatie 5
Badge +3

Ik zie dat gisteren door ons team van de afdeling retouren de zaak in behandeling is genomen en je hebt ook al de stappen doorlopen om het label te krijgen. Mijn excuses dat het langer heeft moeten duren dan wat we zouden willen.

Dag, 

De Sonos Play 5 is vandaag binnen gekomen. Mijn dank is groot en Sonos heeft zijn service meer dan goed gemaakt. De oude Sonos gaat retour. Hartelijk dank! Ik ben er blij mee.
Vriendelijke groeten,

Bouke Bresser 

Reputatie 4
Badge +3

Je hebt het over een Gen 1 en over omruilen…...wat heb je precies gekregen een Play 5 of de nieuwe Five en hoeveel heb je moeten bijbetalen ?

Een play 5 gen 1 omgeruild voor een play 5 gen 2, de oude play 5 deed van het ene op het andere moment niets meer. Op verzoek Van Sonos het probleem aangetoond met behulp van video en gratis omgeruild. Fantastische service!

Reputatie 4
Badge +3

Dat is inderdaad geweldige service van Sonos, dit is veel meer dan ze hadden hoeven doen. Top !

Reageer