Vraag

samsung smartwatch

• 25 december 2019
  • 5 reacties
  • 187 Bekeken

komt er nog een app voor de samsung watch?

Dat zou namelijk geweldig zijn!

5 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het zal mijn leeftijd zijn, maar we slaan door. Weet je wat geweldig zou zijn………… wanneer Sonos mijn gedachten weer te lezen en op basis daarvan alles regelt. Hoef ik niks meer te pakken, op te laden, te praten. Kan ik eindelijk blijven liggen.

Serieus, laat Sonos zich vooral richten op goede hardware en een zo simpel en algemeen mogelijke aansturing    

Erooij,

Ik denk dat het inderdaad je leeftijd is...als je met kerst niets anders te doen hebt dan onzinnige opmerkingen te plaatsen, blijf dan lekker liggen… 

Mvg.

Reputatie 5
Badge +3

Wat een vrolijkheid zeg en wie bepaald of het onzin is. Ooit zal je Sonos, of welk ander merkt dan ook, vanuit je gedachten bediend worden. Ik zal het niet meer meemaken, misschien jij nog wel.
Maar kan je uitleggen wat je dan allemaal via je horloge zou willen bedienen. Ik zie namelijk echt niet veel toegevoegde waarde om met je horloge een thuisapparaat zoals Sonos te bedienen. 

Badge +1

Je zult mogelijk gebruik moeten maken van een app van een andere producent. Ik gebruik voor IOS bijvoorbeeld Lyd - Watch Remote for Sonos en Sonobit - Remote for Sonos i.c.m. mijn Apple Watch, werkt perfect.
Wellicht zijn die er ook voor Samsung Watch. 

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Rick Heijnis,

We stellen het erg op prijs om je ervaringen en aanbevelingen m.b.t Sonos te ontvangen, We willen uiteraard ons product verbeteren in elk opzicht en luisteren ook nauw naar de adviesen van onze klanten.
Ik zal deze email dan ook doorsturen naar de Product management team om er zeker van te zijn dat de aanvraag ingezien word.
Helaas kan ik je niet vertellen wat we in de toekomst uit zullen gaan brengen dus het enige wat ik je kan aanraden is om onze website goed in de gaten te houden.

Reageer