Beantwoord

S1/S2 informatie - Apparatuur vervangen

  • 27 March 2021
  • 7 reacties
  • 158 Bekeken

Badge

Ik heb in mijn systeem, wat ik compleet en als 1 wil houden, een connect en een connect-amp, gen I, die zijn nodig maar niet naar de S2-app te zetten. Waar kan ik deze apparaten mee vervangen zodat mijn Sonos gewoon mooi doorgaat op de S2-app.

icon

Beste antwoord door Cristian N 15 April 2021, 17:21

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 7

De Connect is opgevolgd door de Port en de Connect:amp door de Amp. Die zijn beide geschikt voor S2.

Ten overvloede: wil je je systeem nu wel of niet op S1 houden?

Badge

Hoi, die 2 acteren hetzelfde als mijn huidige, niet te updaten, artikelen?

Op zich wil ik altijd het beste van Sonos maar ik gebruik die 2 afgekeurde artikelen absoluut in mijn systeem.

Als die andere 2 items exact zo werken en ook in de S2 kunnen ga ik uiteraard door naar S2.

Wat Sonos nu voorstelt, 2 systemen tegelijk, is vrij onzinnig.

Reputatie 7

Nog even over je uitgangspunt: S1-devices krijgen nog gewoon updates, alleen geen nieuwe functies meer - en mogelijk verliezen ze op termijn functies. Ze blijven dus veilig. Ze zijn niet “afgekeurd”.

Op dit moment is er nauwelijks reden om over te stappen, tenzij je een Sub gen 3, een Roam of een Arc zou willen hebben: die kunnen alleen op S2.

De Port is de rechtstreekse opvolger van de Connect, maar heeft geen optische uitgang. De Amp doet hetzelfde als de Connect:Amp, maar kan ook op je TV worden aangesloten via HDMI-ARC.

Reputatie 1
Badge +2

Hoi @GerardH

 

Om je vraag beter te kunnen beantwoorden, kan je hier terecht wat informatie vinden. Mocht je nog vragen hebben, dan kan je gerust hierop reageren.

Badge

Daar ben ik weer. Het blijft toch jammer dat mijn, vaak, prima werkende S1-set prima werkt maar constant wordt verstoord door S2 informatie. Bovendien kan ik al weer een tijd niks meer installeren in de S1-app. Iedere keer als ik bij “instellingen” en “systeem” iets probeer kan ik er gewoon niet in. Ben ik er wel in dan kan ik niets installeren. De tekst is grijs. Best vervelend. Jammer van die dure Sonos.

Reputatie 1
Badge +2

Dat begrijp ik helemaal @GerardH. In dit geval wil ik je aanraden om contact met onze klantenservice op te nemen zodat jullie samen het probleem kunnen oplossen afhankelijk van wat er in het systeem staat. Zij kunnen een diagnose bekijken en op basis ervan de volgende stappen bepalen.

Reputatie 7

Wordt het besturingssysteem van je telefoon nog wel ondersteund?