Beantwoord

Ruis in speakers

Sinds ik de play 3 speakers afgelopen maand heb aangesloten aan mijn systeem hoor ik constant een zachte ruis in het systeem. Dit gaat niet weg bij opnieuw opstarten. Zodra er geluid door de speakers komt hoor je de ruis. Wat kan ik hier aan doen?
icon

Beste antwoord door Tim S 13 april 2018, 15:15

Lijkt me sterk dat je beide speakers allebei een defect hebben, het zou kunnen dat dit speaker eigen is, een klein statisch geluid wat er uit komt.
Misschien beter hier even telefonisch contact over op te nemen zodat we je beter kunnen assisteren indien hier een oplossing voor zou zijn.
NL 0800 555 1234
BE 0800 644 44

Bekijk origineel

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Doet een fabriek's reset en opnieuw installeren van de speaker dit probleem oplossen?
Moet ik dit uitvoeren bij elke speakers ? ( playbar, sub en play 3’s?
Reputatie 3
Badge +2
Nee alleen de Play:3 waar je dit probleem op ervaart.
Je hebt dus vergelijkend materiaal. de andere Play:3 geeft deze ruis dus niet?
De ruis is bij allebei, ik heb nu alle speakers opnieuw ingesteld. Het probleem is niet opgelost.
Reputatie 3
Badge +2
Lijkt me sterk dat je beide speakers allebei een defect hebben, het zou kunnen dat dit speaker eigen is, een klein statisch geluid wat er uit komt.
Misschien beter hier even telefonisch contact over op te nemen zodat we je beter kunnen assisteren indien hier een oplossing voor zou zijn.
NL 0800 555 1234
BE 0800 644 44
Dat is prima , moet ik bellen of wordt ik gebeld ?

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen