Probleem na update sonos 7.4 en Apple tv (oa Netflix)

• 22 August 2017
  • 52 reacties
  • 1095 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk.

52 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Los van het feit dat ik uw Playbase als Playbar benoemde, blijft het advies van mijn vorige bericht van toepassing.
Zie graag dat je de TV naar Dolby verzet ipv stereo, en ontvang ook graag een diagnose van je systeem kort nadat het probleem zich voordoet.
had ik allang gedaan,ik ben niet gek
Andre
Reputatie 5
Badge +2
Zo te zien heb je last van draadloze storing. Dit kan waarschijnlijk wel verholpen worden, maar hiervoor kun je het beste ons telefonisch contacteren. Dan nemen we samen je netwerk door en kunnen we je situatie verhelpen. Ons nummer en openingstijden vind je op sonos.com/contact.
HI All en met name ook de support afdeling van Sonos.

Hier zelfde probleem na installatie 7.4.

Ik heb een Ziggo Media box en Apple TV via HDMI naar mijn Philips TV. Mijn Philips TV via optische kabel naar Sonos PlayBar met Sub en surround.

Na Update hoor ik in de surround boxen een tik geluid en verder niets. Na een keer de surround boxen opnieuw geïnstalleerd te hebben werken ze wel bij een Dolby uitzending maar niet bij andere.... en nog steeds op een verschillende momenten een Tik in de boxen. Zowel bij uitzendingen via MediaBox als via AppleTV.

Graag een oplossing voor dit probleem
Daarnaast de vraag kan ik een upgrade terugschakelen.. terug naar 7.3 of andere versie voor de time-being

Hoor het graag.

S.
Reputatie 5
Badge +2
Heb User869308 een update gestuurd, we horen het graag mocht er hierna nog hulp nodig zijn.
Heb precies dezelfde configuratie als User869308. Heb onder nr 7802009 diagnostics gestuurd en hoop ook een werkende firmware versie te ontvangen. TV kijken is op dit moment een frustrerende ervaring. Mvg GJF
Reputatie 5
Badge +2
@geertjanf De update staat voor je klaar! Hier kom je bij via de instellingen in de Sonos app.
Dank voor de snelle respons, probleem lijkt opgelost.
Ik heb een soort gelijk alleen had ik het voor de update ook al
Al dacht ik toen dat het kwam omdat ik nog geen suround speakers had zou het kunnen dat mijn tv geen 5.1 uitstuurd bij audio ingang van de playbar staat al stereo
Uw bevestigingsnummer is: 7820428.
Reputatie 7
Badge +2
Hey dennisvld,

Ook voor jou Sonos systeem staat een update klaar.
Badge
ik heb ook het zelfde probleem alleen dan met een samsung tv geen 5.1 alleen stereo bij netflix en YouTube en als ik iets stream met 5.1 spoor geen geluid tv uitgang naar pcm dan wel
Kan ik mijn Playbar updaten of beter wachten tot 7.5? Zijn er zoveel toevoegingen dat het slim is om m t updaten naar 7.4?
Reputatie 7
Badge +2
@Acequinto, zie graag een diagnose tegemoet om hier een concreet antwoord op te kunnen leveren.

@veldkamp, wij raden altijd aan de update door te drukken, zoals je ook kunt lezen hebben we een oplossing voor mensen die problemen ervaren met Dolby Digital geluid op de Playbar/base.
wanneer komt de update 7.5? want dit is alleen oplap werk,van sonos mag je toch wel wat meer verwachten neem een voorbeeld aan Heos
Andre
Ik heb hetzelfde probleem, geen geluid meer bij youtube en netflix, na de update 7.4, speakers maken een tikkend geluid, soms als ik de volume knop harder zet pakt ie t geluid... Graag een oplossing voor dit probleem..
Reputatie 7
Badge +2
ik heb geen playbar maar playbase

Excuus, je bericht over het hoofd gezien, ook voor jou staat er een update beschikbaar.
Geeft verder niks of je een Playbar of Playbase hebt.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb hetzelfde probleem, geen geluid meer bij youtube en netflix, na de update 7.4, speakers maken een tikkend geluid, soms als ik de volume knop harder zet pakt ie t geluid... Graag een oplossing voor dit probleem..

Zie graag een diagnose tegemoet.
Kan je verzenden vanuit de Instellingen -> Geavanceerde Instellingen.
Of via de Help knop boven in een Windows of Mac computer.
Diagnose nr: 7844002
Reputatie 7
Badge +2
Diagnose nr: 7844002

Update staat voor je klaar!
Badge +1
Heb precies dezelfde configuratie als User869308

Diagnose nr: 7874192.
wat een gepruts is dat,als je klaagt dan krijg je een update dit is toch van de gekke dat sonos zo met de klanten omgaat dat snap ik niet
Andre
Reputatie 5
Badge +2
@annojorritsma De update staat voor je klaar.
Badge +1
@ Bob M
Hij werkt weer, bedankt voor de snelle service!
Wij merken eveneens een geluidsprobleem. Panasonic vierra tv, Apple tv via HDMI, playbar via optical.
Apple tv op dolby 5.1 is geen geluid, idem voor de Telenet digibox.
Versie 8.0.
Ik krijg er dus enkel stereo uit.
Wat te doen? Thx.