Beantwoord

playbase storing

  • 11 November 2020
  • 4 reacties
  • 166 Bekeken

Dag Tim S.

Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Ineens stopte de playbase ermee. Sindsdien knippert het witte lampje continu. Playbase wordt niet meer herkend in het netwerk. Ook niet bekabeld. Kortom...ik kan geen diagnostische gegevens sturen. Mijn play 1 boxen werken nog steeds probleemloos. Dit is al de tweede playbase die ik heb. De 1e playbase werd kosteloos omgeruild. Febr 2018 heb ik een nieuwe gekregen. Destijds rechtstreeks bij Sonos aangeschaft op de site.

Ik heb telefonisch contact gehad met een collega. Hij kon mij niet verder helpen. Ik zou een mail krijgen voor omruilgarantie. Mij is gezegd dat dit goed kwam. 

Referentienummer ticket 02264363-00273197

Wat  schets mijn verbazing...voor ruim 500 eur wordt de playbase omgeruild..…

Hoezo het komt goed. Er is mij niet gezegd dat Ik kosten moet betalen. Ik mag toch verwachten dat dit dure apparaat langer dan 2,5 jaar meegaat? En als het dan defect raakt, mag ik toch een schappelijk reparatievoorstel verwachten?

Daarnaast is het ook niet mijn 1e playbase met problemen.

Ik hoor graag van je.

  •  
  •  
  •  
icon

Beste antwoord door Frank N 5 February 2021, 10:30

Bekijk origineel

4 Reacties

Hier hetzelfde probleem,  playbase nu 2 jaar in bezit en sinds 2 maanden valt het geluid in storing. Wit lampje op de base knippert en dan duurt het ongeveer 1 minuut voordat ik weer geluid heb.

Het valt me wel op dat dit vaak gebeurt wanneer er ineens veel hardere geluiden in een film of op tv voorkomen.

 

Waar kan ik de storing melden? Is nu dus buiten garantie, maar voor een product van 600 euro mag je toch verwachten dat dit langer meegaat.

 

Overigens ook al een nieuwe audiokabel vervangen door een betere, geeft echter geen effect. Storing blijft zich voordoen.

Wie weet de oplossing?

 

 

 

Reputatie 6
Badge +3

Ik zou eens proberen om zowel TV als Playbase even uit de stroom te halen, paar minuten wachten en weer aansluiten.

Ook al geprobeerd, is er wellicht nog een recentere update te installeren?

Reputatie 5
Badge +3

Het probleem dat je beschrijft komt mij niet bekend voor als iets dat zal worden opgelost door een update. Ik kan hier niet de oorzaak van het probleem achterhalen, zou je ons kunnen bellen? Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support

Reageer