Beantwoord

Playbar 2019

• 8 april 2019
  • 2 reacties
  • 3510 Bekeken

Ik overweeg al een tijdtje om een Sonos Playbar te kopen (de Beam is voor mijn kamer een slagje te klein) alleen vind ik het zonde om een Playbar te kopen die al ruim 6 jaar op de markt is om er daarna achter te komen dat Sonos met een Playbar 2 komt met alle features van de nieuwere Beam (en misschien nog wel meer)

Wat denken jullie even wachten of komt de Playbar 2 pas in 2020?
icon

Beste antwoord door Sjoop1985 8 april 2019, 20:11

Sonos laat er niets over los. De enige hints die soms te vinden zijn, zijn goedkeuringsprocedures die lopen bij de Amerikaanse FCC, maar ook daar lijkt op dit moment niets gaande. We hopen natuurlijk allemaal op een Playbar met volwaardige HDMI en iets meer codec support, maar het is afwachten wat bij Sonos nu prioriteit geeft.
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Sonos laat er niets over los. De enige hints die soms te vinden zijn, zijn goedkeuringsprocedures die lopen bij de Amerikaanse FCC, maar ook daar lijkt op dit moment niets gaande. We hopen natuurlijk allemaal op een Playbar met volwaardige HDMI en iets meer codec support, maar het is afwachten wat bij Sonos nu prioriteit geeft.
Badge
Ik weet niet hoe groot je kamer is, maar de beam, vooral in combinatie met 2x 1/Ones kan je positief verrassen! Ik heb de mijne gekocht als een tussen oplossing "ik zie later wel" ... maar ik heb hem gehouden. Stiekem toch wel een mooi ding ...

Reageer