Vraag

Play One slechts beperkt verkrijgbaar

• 10 februari 2018
  • 10 reacties
  • 374 Bekeken

Tot nog toe heb ik al mijn Sonos apparatuur bij mijn retailer op de hoek gekocht. Heb hem ook gevraagd om 2x Play One te leveren, maar hij krijgt ze voorlopig nog niet geleverd en kan mij dus niet helpen. Op internet zijn de apparaten wel volop verkrijgbaar. Waarom worden sommige retailers achtergesteld? Wanneer komt de Play One bij ALLE retailers beschikbaar?

10 Reacties

Badge
Van wat ik gehoord heb is de Play One alleen via webwinkels verkrijgbaar. Hier heeft Sonos bewust voor gekozen omdat de spraakbesturing nog niet werkt en dus in de winkel niet te demonstreren is.....(?)

Ja ik vind het ook een beetje vaag eerlijk gezegd. Heb zelf 4 BCC vestigingen bezocht, en 2 Hobo HiFi's en nog eens een paar filialen gebeld voordat ik te horen kreeg dat ze dus helemaal niet geleverd worden aan retailers... ( wilde mijn VVV bonnen gebruiken, vandaar).

Van wat ik hoorde zijn retailers ook behoorlijk pissed hierom, want je stuurt mensen gewoon je winkel uit en het internet op...
Reputatie 2
Badge +2
@daanh88 Jij praat over de Sonos One denk ik (spraakbesturing), TS praat over de Play One; een andere speaker dus.
Als ik hier plaatselijk de voorraad van MM check staan beide speakers gewoon op voorraad.
Badge
@daanh88 Jij praat over de Sonos One denk ik (spraakbesturing), TS praat over de Play One; een andere speaker dus.
Als ik hier plaatselijk de voorraad van MM check staan beide speakers gewoon op voorraad.

Ik denk dat TS wel degelijk de Sonos One bedoeld. Play:1 , niet one, is namelijk inderdaad overal gewoon op voorraad.
Ik heb de SONOS ONE (Zwart) al in december besteld en betaald dus. Bewust er voor kiezen hem niet in de winkels te verkopen omdat hij niet te testen is, is onzin. Op internet kan je hem ook niet testen. In de Winkel kunnen ze dat nog aan je uitleggen. Het kan alleen maar zijn dat Sonos niet te vreden is over de kwaliteit van zijn speaker en dat ze bezig zijn hem te verbeteren cq. uit de handel te halen 😞.
Reputatie 7
Badge +2
Dit is een topic van een vol jaar terug (Februari 2018), en verder zijn alle aannames in dit topic incorrect.
De Sonos One is een prima product, en zal niet uit de handel gehaald worden.

Soms kopen dealers ook niet genoeg, en niet optijd waarin het soms kan dat ze 1 a 2 weekjes moeten wachten alvorens ze hun voorraad aangeboden krijgen.
Waarom je al 2 maanden op je bestelling zit te wachten kan ik verder niet verduidelijken, maar denk dat dit een samenhang van zaken is.
Welke dealer heb je de Sonos gekocht en word deze ook op onze storelocator weergegeven.
Soms zie je op facebook van die valse advertentie dat je voor 10 euro een speaker kan kopen, dit is meestal scam waarin je mogelijk je geld hebt uitgegeven bij een dealer welke helemaal geen Sonos dealer is.
Dan is die nu weer on Topic 😞
Mijn bestelling loopt nu bij Correct.nl, liep bij PlatteTV.nl. Maar ook Bij Mediamarkt is hij nu niet verkrijgbaar.
Toch raar dat ze nu de Sonos One Zwart al enige tijd niet kunnen leveren. Alleen sites waar je de volle pond moet betalen 229 Euro zeggen hem wel te kunnen leveren.
Reputatie 7
Badge +2
We vragen wel eens na bij de sales afdeling hoe het zit met bepaalde dealer-orders, waarin er meestal een antwoord terug komt dat het de zelfde week nog, uiterlijk volgende week zou worden verzonden.
Dus denk toch echt dat er een andere reden is dat je al 2 maanden op een One speaker zit te wachten.
Heel verrassend krijg ik vanochtend een mailtje dat mijn bestelling vandaag wordt bezorgd.
Op de site staat nog steeds dat ze de Sonos One 2 maart pas verwachten.
Ben benieuwd wat er wordt bezorgd dan. Ik laat het weten.
Hij is binnen. Ik had er al een en kan nu stereo luisteren. Geïnstalleerd, gepaird en ge-airplayd. Verliep allemaal soepeltjes. Heb er even op moeten wachten, maar dan heb je ook wat. Geweldig geluid. Nu nog even wachten op de spraakbesturing en dan eens kijken waar mee we gaan uitbreiden. Helemaal happy.
Reputatie 7
Badge +2
Fijn om te horen!

Reageer