Vraag

Play 5 kapot

• 29 december 2019
  • 4 reacties
  • 119 Bekeken

L.S.,

sinds vandaag doet mijn Play:5 (gen 1) het niet meer. Geen led, geen geluid, geen vermelding in de app, niets. Aan de stroomkabel ligt het niet: ander stopcontact gebruikt, geen resultaat. Kabel doorgemeten: geen defect aan de kabel. Volledigheidshalve toch een andere stroomkabel gebruikt: de vijf blijft zo dood als een pier.

Had eerlijk gezegd niet verwacht zo snel na het verlopen van de garantietermijn tegen een dergelijk probleem aan te lopen. Dat geen enkel product, hoe duur ook, het eeuwige leven niet heeft begrijp ik volkomen maar ik ga er van uit dat u een oplossing kunt bieden?

Gr.,

F.

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3

Erg vervelend voor je. Sonos even bellen is de beste optie.

Overigens: heb je echt een gen 1 die die net uit de garantie is? De Gen 2 van de Play:5 is er sinds september 2015…..

Nou, het gaat om verwachtingen….. Ben inderdaad pas vanaf 2014 of zo “lid van de club”. Dus als jij mijn opmerking “zo snel na het verlopen van de garantietermijn” leest als “net”, refererend aan de gen 1, begrijp ik je opmerking.

Maar toch, een aardige duit neergebladerd voor een systeem waarvan ik de verwachting had dat het wel ettelijke jaren mee zou gaan. Kennelijk waren die van mij (en die van vele anderen, zoals moge blijken uit de reacties op dit forum) toch iets te hoog gespannen.

Maar goed, ik zal je voorstel eens opvolgen. We moeten immers samen naar een oplossing toewerken.

Even een afsluitend bericht:

Heb via mail contact gelegd met support. Ik moet zeggen: ik ben meer dan aangenaam verrast. Defect omschreven, videootje gemaakt en “het spel was op de wagen”. Binnen de kortste keren was alles geregeld: oude gratis opgestuurd en twee dagen later werd de nieuwe geleverd. Een gloednieuwe Gen2. Koppelen bleek wederom een fluitje van een cent en we hebben weer muziek in de keuken!

Niets dan lof voor team Sonos!

Zal Sonos altijd aanbevelen!

Reputatie 5
Badge +3

Leuk om te horen dat alles snel opgelost is geraakt.

Veel plezier met je Sonos 

Reageer