Beantwoord

Play:3 doet niets meer.

  • 20 December 2017
  • 17 reacties
  • 805 Bekeken

Dag, van de ene op de andere dag is mijn sonos Play 3 overleden. Licht uit, geen stroom. Al van alles geprobeerd, andere kabels, aan en uit gezet etc. Geen leven meer. Hij is wel al een paar jaar oud maar dit kan toch niet zomaar? Hoe zit het met garantie of reparatie. Ik hoor het graag! Wel balen zo vlak voor de kerstvakantie! Gr.
icon

Beste antwoord door Frank N 1 March 2021, 17:39

Bekijk origineel

17 Reacties

Beste Nick,
Er is reeds contact geweest en ik heb een keurig voorstel voor omruiling ontvangen.
Sonos bedankt !
Reputatie 7
Badge +3

Dan weet je wat je te doen staat.

Reputatie 5
Badge +2
De garantie is twee jaar na eerste registratie datum. Heb je het serienummer van de speler dan kijk ik het even na.
Hi het serienummer is 1107 00 0E 58 C3 3C 4
Reputatie 7
Badge +2
Hi het serienummer is 1107 00 0E 58 C3 3C 4
Er mist een gedeelte aan dit serie nummer.
Mijn Sonos play 3 doet het ook niet meer. Eergisteren speelde hij nog, maar nu is hij compleet stil. Geen lampje, geen geluid, helemaal niks.
Garantie verlopen ?
Geen idee.
Maar niet goed voor zo’n duur kwaliteitsproduct.
Serienummer is 1107 00-0E-58-71-06-BA-2.
Grt, Wim
Reputatie 4
Badge +3
Hoi wimb1972, jammer om te horen dat je Play:3 defect lijkt gegaan te zijn. Je garantieperiode is inderdaad verlopen want je Play:3 is inmiddels 7 jaar oud. Dit heeft verder niets te maken met of het een kwaliteitsproduct is of niet, elektrische apparatuur kan nu eenmaal kapot gaan om verscheidene redenen, helemaal naarmate de jaren verstrijken omdat het onmogelijk te zeggen is wat er in die 7 jaar met de speaker is gebeurt of wat er gebeurt is op het stroomnet waar deze speaker op is aangesloten.

Stuur alsjeblieft even een privé bericht naar mij toe met de volgende informatie, dan meld ik de Play:3 voor je aan en zul je een email ontvangen met de kosten voor de vervanging, dan kan je daarna zelf kiezen of je de Play:3 wil vervangen of niet:
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- Emailadres

Hebben hier ook play 3 werkt ook in eens niet meer  alleen even van stroom afgeweest meer niet 

haha wat grappig nieuwe kopen zeker  zal hier nog eens wat plaatsen met deze antwoorden kan ik niks mee

Reputatie 7
Badge +3

Gewoon eens even goed lezen. Dat zou een hoop schelen.

Meerdere keren wordt in dit onderwerp gemeld dat Sonos gebeld moet worden. Kennelijk teveel moeite om helemaal te lezen dus. 

Ik heb de play 3 gereset , rechtsreeks op de router geschakeld, maar nog altijd is die niet te vinden! (Ik heb reeds een play 5 en nog een play 3) 

het serienummer is 858918789

Reputatie 7
Badge +3

Vanwaar dit bericht? Je breekt spontaan in op een melding van iemand anders en bovendien wordt er meerdere keren geantwoord door Sonos dat Sonos gebeld moet worden. 
Dus even Sonos bellen. 

Goedemiddag, 
Afgelopen vrijdag had ik precies hetzelfde. Van het 1 op het andere moment doet de play 3 niets meer. Het ligt niet aan de stekker.
Wat kan ik doen?
Serie nummer is 1106 000E587853FE1
Alvast dank.

Sorry, ik heb me vergist! Mijn excuses!

Reputatie 5
Badge +3

Jammer om te horen Frank, ik denk dat je het beste even met ons kunt bellen.

Welk telefoonnummer kan ik daar het beste voor gebruiken?

 

groet Frank

Reputatie 5
Badge +3

Je kunt ons nummer hier vinden https://www.sonos.com/nl-nl/contact

Reageer