Beantwoord

Play 1 verplaatsen naar een andere groep

• 19 december 2019
  • 2 reacties
  • 114 Bekeken

In de groep Living heb ik een Playbar, Sub en twee Play 1's.

In de ruimte Lounge heb ik een Play 1, deze neem ik in de winter naar binnen.

Als ik de via de twee groepen (gekoppeld aan elkaar) muziek afspeel gaat alles goed,.

Als ik TV ga kijken gaan alle speakers van de Living het TV geluid afspelen, echter de Play 1 van de Lounge blijft muziek spelen.

Heeft iemand een oplossing?

icon

Beste antwoord door 106rallye 19 december 2019, 20:39

Het zou eraan kunnen liggen dat je de groep aanmaakt vanuit de Lounge. Daar heb je dan de Living aan toegevoegd - samen vormen beide kamers dan een groep. Als je de TV schakelt de Living naar het TV-geluid. De Lounge blijft de oorspronkelijke muziek spelen.

Wat gebeurt er als je de groep aanmaakt vanuit de Living? En dus de Lounge toevoegt? Gaat dan de Lounge het TV-geluid weergeven als je de TV aan zet?

Bekijk origineel

2 Reacties

• 106rallye

• Het zou eraan kunnen liggen dat je de groep aanmaakt vanuit de Lounge. Daar heb je dan de Living aan toegevoegd - samen vormen beide kamers dan een groep. Als je de TV schakelt de Living naar het TV-geluid. De Lounge blijft de oorspronkelijke muziek spelen.

Wat gebeurt er als je de groep aanmaakt vanuit de Living? En dus de Lounge toevoegt? Gaat dan de Lounge het TV-geluid weergeven als je de TV aan zet?

Hallo 106rallye,

Hoe kan ik de Lounge toevoegen aan de groep Living?

Heb SONOS op Windows, Android en IOS draaien.

Graag je reactie.

Reputatie 5
Badge +3

Het zou eraan kunnen liggen dat je de groep aanmaakt vanuit de Lounge. Daar heb je dan de Living aan toegevoegd - samen vormen beide kamers dan een groep. Als je de TV schakelt de Living naar het TV-geluid. De Lounge blijft de oorspronkelijke muziek spelen.

Reageer