Vraag

Opnieuw verbinden

• 15 december 2015
  • 30 reacties
  • 4617 Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Hallo Sonos,

Ook ik speel de laatste dagen met hetzelfde probleem. Continue krijg ik op mijn iphone en macbook de melding dat het systeem niet wordt gevonden. Tevens een volledige reset van mijn router gedaan. De box heb ik met een hard reset weer opnieuw geïnstalleerd en deed het welgeteld een avond naar behoren. Vanochtend was het weer hetzelfde verhaal.

Graag hoor ik welke stappen ik moet ondernemen om mijn Sonos weer normaal te laten werken.

Diagnostische info is verzonden onder nummer: 5349857

Bedankt!

Hoe ziet je netwerk eruit? Wat voor router gebruik je en wordt er gebruik gemaakt van wifi extenders? Is Sonos wireless of is er 1 component (boost, bridge of speler) verbonden met het netwerk d.m.v. een internet kabel?
Standaard netwerk, router/modem gekregen van Ziggo zonder enige toevoegingen. Verder is ook de Sonos draadloos, dus zonder netwerk kabel en staat op slechts twee meter afstand van de router.

Heeft mijn diagnostische informatie nog enige opheldering gegeven?
Reputatie 2
Halo,
Hier hebben we hetzelfde probleem, met de controllers zowel op iphone als ipad. Meestal wacht ik dan een minuutje en hopla hij heeft sonos gevonden. Ik denk eerder aan een communicatie probleem tussen het sonos systeem en de controllers op iphone - ipad. Als ik mijn pc opstart, zie ik namelijk het sonos systeem in mijn netwerk, en kan ik ze ook onmiddelijk benaderen, terwijl beide controllers even weigeren...
Reputatie 5
Badge +2
Goede berichten. Dank jullie wel.
Als de oplossingen zo eenvoudig zijn kan ik verder.

Bog steeds verbindings problemen? Had je nog diagnoses in kunnen sturen?
Badge
Tja ook hier heb ik inmiddels regelmatig last dat mijn iPad 4 en air2 het sonos systeem niet kan vinden.
iMac overigens altijd.
opstelling is standaard ziggo modem en een airport extreme in bridge mode.
Vliegtuigmodel aan/uit lost het op voor mij.

Reageer