Vraag

nieuwe Sonos Move kapot

• 24 december 2019
  • 2 reacties
  • 89 Bekeken

Ik heb onlangs een Sonos Move gekocht.  (29-11-2019) Bij de Personeelsvoordeelwinkel.nl heeft men mij doorverwezen naar de Sonos service. Ik heb hem pas 1 dag gebruikt, en wil hem gaan opladen. Tijdens de stekker in het stopcontact steken, kwam er een vlam uit. Nu is mijn Sonos move waarschijnlijk kapot, Ik heb hem geprobeerd op te laden via een andere oplader, maar de Sonos Move geeft geen teken van leven meer. 

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +2

Ik heb onlangs een Sonos Move gekocht.  (29-11-2019) Bij de Personeelsvoordeelwinkel.nl heeft men mij doorverwezen naar de Sonos service. Ik heb hem pas 1 dag gebruikt, en wil hem gaan opladen. Tijdens de stekker in het stopcontact steken, kwam er een vlam uit. Nu is mijn Sonos move waarschijnlijk kapot, Ik heb hem geprobeerd op te laden via een andere oplader, maar de Sonos Move geeft geen teken van leven meer. 

Heb je dit probleem inmiddels al opgelost via onze support afdeling of het punt van aankoop?

Dat er een vlam uit Sonos zou komen is uiteraard niet de bedoeling en is iets wat we graag dieper onderzoeken.

Wil je daarom toch verzoeken ons te bellen als dit nog niet gedaan was.

Hallo Tim, 

Ik heb de kapotte box opgestuurd, en heb inmiddels al een nieuwe Sonos Move box ontvangen.  Goede service van Sonos. 

Reageer