Vraag

Move in netwerk

• 23 juni 2020
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Badge

Met welke andere Sonos-producten kan de Move in hetzelfde netwerk (verschillende kamers tegelijk) afspelen? Ik heb drie kamers met een Play:3 en een met een home cinema bestaande uit Playbar, Sub en 2x Sonos One. Als ik die allemaal (in éen groep) aan heb staan en dan de Move in dat netwerk erbij plaats, valt in ieder geval de home cinema stil. Volgens de app blijft deze dan gewoon actief en kan ik niet zien dat er iets is uitgevallen. Ik kan dan op de app veranderen wat ik wil, maar ik krijg geen geen geluid uit alle luidsprekers tegelijk. Wat wel lukt is verschillende groepen maken, maar dan loopt het geluid net niet synchroon bij dezelfde zender. En gelijk starten van een playlist (vanaf mijn NAS) lukt al helemaal niet in verschillende groepen. Home cinema staat in de kamer met tuindeuren. Bij van binnen naar buiten gaan (en andersom) levert nooit op dat je dan dezelfde muziek tegelijk kunt luisteren. En daarvoor had ik nou net de Move aangeschaft.

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Het lijkt erop dat je netwerkproblemen hebt. Ik zou eens een diagnose maken als het probleem zich voordoet en dan contact opnemen met Sonos. 

Badge

Ik ben van plan de Sonos Boost uit de meterkast te verplaatsen naar de woonkamer (eerst draad trekken). Dan ga ik de eventuele netwerkproblemen bekijken. Met Sonos heb ik al eerder netwerkproblemen besproken. En daar kwam deze aanpassing uit. Dus als je gelijk hebt, zou dat in een moeite mee kunnen.

Reputatie 5
Badge +3

Overigens heeft de Move niets aan de Boost. Die zit altijd op je wifi.

Reageer