Vraag

Move gaat snel offline

  • 10 April 2020
  • 12 reacties
  • 2342 Bekeken

Het lijkt erop dat de move snel offline gaat hoewel hij in de oplader staat. Ik gebruik hem in combinatie met twee play:3 maar moet regelmatig even uit en aan zetten om de move weer online te krijgen. Waarom blijft hij niet gewoon zelf online?


12 Reacties

Ik heb ongeveer hetzelfde probleem en ken nog 2 andere mensen met een move, en die bevestigen beide het probleem! Moet nochtans simpelweg softwarematig  opgelost te raken zijn... beetje schandalig dat sonos doet alsof hun neus bloedt... en niet keihard aan oplossing werkt!

 

Telkens hetzelfde probleem, lijkt (wifi)contact te verliezen, stopt met spelen (terwijl andere speakers op dezelfde plaats blijven spelen) en gaat offline... soms gemakkelijk te herstellen maar vaak moet ik volledig resetten... enorm vervelend voor een (niet goedkoop) boxje…

 

Mvg

JL

 

1375363682

Reputatie 4
Badge +3

@jls 

In de diagnoses die je verstuurd heb zie ik je Move niet, maar nadat ik even verder gekeken heb zie ik wel dat je mogelijk draadloze wifi versterkers gebruikt.

Dit zou de oorzaak kunnen zijn want de Move is de speaker die alleen verbinding met je Wifi kan maken, de rest van je Sonos systeem maakt verbinding met je bekabelde Boost

 

Als je dus een draadloze wifi versterker gebruikt raad ik je aan om de volgende pagina hierover eens te lezen.

Zelf zou ik je aanraden om een situatie te creeren waarin je Move geen verbinding met deze draadloze versterker kan maken (SSID/Wifi naam wijzigen)

Reputatie 2
Badge +2

Ik heb 2 moves in gebruik en zolang ze op de lader staan vallen deze niet uit.

Als ze een tijdje geen wifi meer krijgen  of op bluetooth staan en geen muziek spelen dan kunnen ze wel in standby gaan.

Is je WIFI stabiel, wat geeft de app aan ?

 

ik heb onlangs Sonos Move gekocht, geluid is prima maar Wifi ontvangst is zeer slecht en valt continue uit

Reputatie 4
Badge +1

Hi @jls 

Via de community zijn wij helaas niet meer in de gelegenheid om diagnoses in te zien.

Graag wil ik je adviseren om even telefonisch contact met ons op te nemen en het diagnose nummer door te geven.

Meer informatie over hoe je ons kan contacteren kan je lezen op onze website.

hoe kom ik achter diagnosenummer?

1683313011

Reputatie 4
Badge +3

Hey @joepvandommele ,

Mocht dit over je Move gaan deze kan ik helaas niet zien in je diagnose, zou je anders een nieuwe willen versturen wanneer je Move zichtbaar is in de app?

 

Beste,

Heb een jaar minder offline problemen gehad maar dit is nu terug, nochtans versterkers zijn grotendeels weg…

Nr 1317633588

Kan u nog es nakijken aub

Mvg

JL

Mijn sonos move gaat snel offline. Alle andere sonos boxen (op zelfde plek in huis) werken prima. Soms doet move het heel even en maakt verbinding maar kort. Witte lamp brand, staat op oplader.

Reputatie 5
Badge +3

Kun je een diagnose maken?

Volg graag de volgende stappen in de app om een diagnose te maken:
Instellingen > Hulp & Tips > Diagnose verzenden > Verzenden.
Doe dit binnen 20 minuten nadat een probleem zich voordoet.

Plaats het nummer dat in beeld verschijnt hier als reactie.

Reageer