Mijn geluid van mijn iPhone 7

• 13 april 2017
  • 5 reacties
  • 370 Bekeken

Ik heb gebruik de app van Sonos om het geluid etc te bedienen van mij Sonos systeem. Maar nu heb ik het probleem dat als ik het geluid van mijn Sonos zachter zet ook het geluid van mijn telefoon zachter gaat en dat ik deze bijna niet meer hoor. Hoe kan ik dit onafhankelijk van elkaar regelen?
Ik heb al bij systeem het geluid op max volume gezet van mijn telefoon en als de app niet actief druk ik dmv van het drukknopje aan de zijkant van mijn telefoon het geluid harder maar na een poosje is de volume weer aangepast aan de Sonos app

5 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Het hangt er vanaf wat voor telefoon je hebt. Mijn vermoeden is dat je een iPhone hebt, en met de iPhone kan je instellen dat het geluid van de telefoon zelf niet met de hardware knoppen aan te passen is. Zie in dit artikel hoe dit moet aangepast worden.
Ik kan helaas niets specifieks hierover vinden bij Android, dus als je een Android hebt is het waarschijnlijk het beste dat je even contact opneemt met de fabrikant van je telefoon, om te vragen of er een dergelijke optie is.
Ik heb inderdaad een iPhone en ik heb jouw advies opgevolgd en het probleem is opgelost. Bedankt

Ik heb een iphone xs. Als ik het geluid van whattsapp hard heb gezet, gaat deze na verlaten van app weer zachtjes. Dit is sinds ik de sonos app gebruik voor mijn sonos soundbar. Erg irritant. Hoe kan ik dat veranderen.

via instellingen en dan naar sonos kan ik daar geen instellingen veranderen

Reputatie 4
Badge +3

Hey Dick,

Als je in de Sonos app naar Instellingen ==> App-voorkeuren  en dan de Hardware-volumeregelaar uitzet, heb je hier dan nog steeds last van?

Geprobeerd: dan is het nog steeds

Heb nu inmiddels ook ergens gevonden

Om bediening vergrendelscherm uit te zetten en dat lijkt te helpen

bedankt voor je meedenken

Reageer