Beantwoord

Melding beschikbaarheid S2-app in de S1-app

  • 2 February 2021
  • 5 reacties
  • 283 Bekeken

Hoi,

ivm de aanwezigheid van diverse devices (play1, play3, play5, Connect/ZP80) die enkel met de S1 te bedienen zijn, gebruik ik ook enkel de S1. Echter in deze app wordt ik er steeds aan herinnerd dat de S2-app beschikbaar is (zie bijlage). Die Compatibiliteit-controle heb ik reeds eerder uitgevoerd. Is er een methode om deze melding niet meer in beeld te krijgen bij gebruik van de S1-app?

 

icon

Beste antwoord door S1gebruiker 2 February 2021, 18:57

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

5 Reacties

Badge

De vermelde devices kan ik gewoon via de s2 bedienen.  Probeer het maar gewoon..

De s1 app kunt u achteraf verwijderen als alles blijkt te werken via de s2 app

 

Reputatie 7
Badge +3

@WuidamBeek Dat is een link advies. Je kunt niet zeggen dat alles opS2 werkt. Voorbeeld: wellicht is de Play 5 van gen 1. Ben het wel met je eens dat het overzicht niet echt helder is.

@S1gebruiker Welke apparaten zijn alleen geschikt voor S1? Hoe je van de melding af kan komen weet ik niet. Wat mij betreft inderdaad vreemd dat je, wanneer je S1 wilt blijven gebruiken, deze melding terug blijft komen  

 

@WuidamBeek,

dank voor je reactie👍🏻
Dat had ik al geprobeerd maar dat vindt de S2-app hier helaas van niet. Zie bijgevoegde foto’s. Ik had ook al eea teruggelezen van andere topics dat dit problemen kan geven. Waarschijnlijk heb jij “geluk” dat het bij jou wel werkt?

@Erooij ,

dank ook voor jouw reactie natuurlijk.👍🏻
Ik was idd niet helemaal volledig, beide Play5 hier zijn gen1.

Reputatie 7
Badge +3

Begrijp ik nu goed dat je ook S2 geprobeerd heb? Heb je dan op de daarop aangesloten apparaten later een fabrieksreset gedaan om deze weer op S1 te krijgen?

Nee, ik heb wel S2 geïnstalleerd (op een Samsung A51) en verder niets wat installatie betreft gedaan. Na wat standaard stappen en doorklikken, kreeg ik bovenstaande schermen.

Maar S1 werkt uitstekend verder hoor, het is enkel die irritante onnodige melding telkens. De Beam (de enige die geschikt zou zijn voor S2) hangt aan de Tv (samen met 2x Play1) en stuur ik toch niet via de app aan. Voor muziek heb ik een ZP80 (met externe dac) aan m’n stereo versterker gekoppeld.