koptelefoon
Gewoon gewoon een draadje met aan het ene eind tulpstekkers en aan het andere eind een Jackplug
Omdat ik gebruik maak van de HDMI Arc aansluiting op de TV wordt automatisch alle geluidsuitgangen van de TV hiermee uitgeschakeld. Dit inclusief de hoofdtelefoon en Bluetooth uitgang. Dat de luidsprekers van de TV worden uitgeschakeld snap ik, Jammer dat TV fabrikanten geen rekening houden met mensen met een gehoorbeperking.
Op de HDMI Arc aansluiting van de TV heb ik de Soundbar Sonos Arc aangesloten. Werkt allemaal perfect.
Gezocht naar een hoofdtelefoon aansluiting uiteindelijk uitgekomen op Sonos Connect.
De draadloze hoofdtelefoon (Sony TMR-RF810R) rechtstreeks op de uitgang van de Connect aangesloten.
Werkt prima geluid loopt synchroon met het beeld op de TV. Het enige nadeel is dat het wel een hele dure oplossing is.
En waarop heb je de Connect aangesloten?
Fijn dat jij geen vertraging ervaart. Die is er wel, ongeveer 70ms, maar sommigen zijn er gevoeliger voor dan anderen.
De Connect met behulp van netwerkkabel aangesloten op de router. Ook de Arc is op de zelfde wijze aangesloten.
Vervolgens de Arc en Connect in de Sonos2 app in 1 groep gezet.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.