Vraag

koptelefoon

• 2 maart 2016
  • 30 reacties
  • 11411 Bekeken

Toon eerste bericht

30 Reacties

Je hebt het over een 'omzetter naar de Jackplug'. Dat is toch gewoon een draadje met aan het ene eind tulpstekkers en aan het andere eind een Jackplug? Of is het een versterkte omzetter?
Nee niet versterkt.
Gewoon gewoon een draadje met aan het ene eind tulpstekkers en aan het andere eind een Jackplug
Ik ben verbaasd en begrijp niet waarom mij dit niet gelukt is. Bedankt voor de tip. Ik ga het proberen. Ik moet dan de Sonos Connect verbinden met twee apparaten: mijn versterker en mijn draadloze koptelefoon. Dat gaat nog niet eenvoudig worden. Overigens blijf ik van mening dat Sonos een draadloze Sonos koptelefoon moet uitbrengen. Misschien kunnen zij dat samen met Sennheiser.
Reputatie 5
Badge +3
De Connect heeft één (tulp) ingang en één (tulp) uitgang. Als je de tulp uitgang naar je koptelefoon wilt doen (wat inderdaad kan - ik heb mijn Sennheiser er ook aan hangen), moet je je stereoset op een andere manier verbinden met de Connect (bijvoorbeeld digitaal optisch of coaxiaal).
Bedankt. Ik ga het uitproberen zodra ik weer thuis ben. Optisch zal niet gaan. Coaxiaal? En anders een switch.

Reageer