Beantwoord

Kapot

• 7 June 2018
  • 8 reacties
  • 3744 Bekeken

Mijn Sonos klinkt alsof de bass opeens kapot is. Met een hele rare brom ipv bas. Ik had hem verplaatst en aangesloten op een nieuw stopcontact. Dit ging al niet heel soepel. Ik moest hem opnieuw installeren met de netwerk kabel. En toen kreeg ik opeens een slecht geluid. Ik heb hem ook weer geprobeerd op het oude contact, maar hier kreeg ik hetzelfde geluid. Hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Tim S 12 June 2018, 11:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
Als je een fabriek's reset op het toestel uitvoert, en opnieuw instelt, ervaar je dan nog het zelfde probleem?
Als het zelfde probleem zich dan nog voordoet, ontvang ik graag het serie nummer van het toestel.
Helaas krijg ik nog steeds hetzelfde geluid. Het klinkt of er iets los zit waardoor de bas nu raar bromt. Waar vind ik het serienummer?
Reputatie 7
Badge +2
Helaas krijg ik nog steeds hetzelfde geluid. Het klinkt of er iets los zit waardoor de bas nu raar bromt. Waar vind ik het serienummer?
Serie nummer staat beschreven onder of achter op het product. (Meestal onder een barcode)

Ik heb het zelfde probleem met mijn Sonos Play1. Ik heb de box al een keer gereset maar dit heeft niet geholpen. Hoe kan dit verholpen worden?

Badge

Ook mijn Play 1 kraakt in de lage tonen. Is dit te repareren?

sn 1708 94 9F 3E F7 BE 1A F

Reputatie 7
Badge +2

Hey Renevanserneut,

Excuus voor de late reactie,

Sonos heeft geen reparatie centrum, Sonos zal producten omruilen als iets defect is.

Zou je na een fabrieks reset en het opnieuw koppelen van de speaker via de Sonos-app nog tegen de zelfde problemen aanlopen?

Ik heb helaas hetzelfde probleem..

ik heb het resetten naar fabrieksinstellingen geprobeerd maar dat helpt niet.

Het serie nummer is 

cmit Id: 2016AJ7418

Reputatie 5
Badge +3

Dat is geen serienummer en ik raad je aan om ons te bellen om je probleem zo snel mogelijk opgelost te hebben. Onze openingstijden en telefoonnummer staan hier: https://www.sonos.com/nl-nl/support