Vraag

juke

• 15 februari 2020
  • 15 reacties
  • 244 Bekeken

Badge

Ik vind geen Juke bij service toevoegen

15 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Staat je account bij sonos.com op Nederland?

Badge

Alle teksten staan gewoon in Nederlands

Reputatie 5
Badge +3

Volgens mij is dat geen antwoord op mijn vraag. Als je inlogt bij Sonos op de site en je gaat dan naar je account. Is daar als woonland Nederland ingevuld? Zo nee, zet hem eens op Nederland en probeer het nog eens.

Badge

Beste Rallye, gevonden op de sonos site na inloggen. Ik dacht dat je mijn app bedoelde. Op de sonos site mijn taal achtergelaten. Helaas geen optie om juke toe te voegen bij service.

Reputatie 2
Badge +2

Welke versie van de app heb? En wil je eens een screenprint maken en plaatsen zoals ik bijgevoegd heb? En dan zichtbaar wat er na “Idagio” is?

Badge

Badge

Reputatie 2
Badge +2

Weet je zeker dat je een Nederlands Sonos account heb en is de app de meest recente? Bij mij versie 10.6.2

Badge

App verwijderen en opnieuw ophalen?

Reputatie 2
Badge +2

Als je de meest recente versie heb en je weet zeker dat je een NL account heb lijkt me dit niet nodig. Maar als alles schijnt te kloppen is dat mss wel het proberen waard.

Reputatie 5
Badge +3

Beste Rallye, gevonden op de sonos site na inloggen. Ik dacht dat je mijn app bedoelde. Op de sonos site mijn taal achtergelaten. Helaas geen optie om juke toe te voegen bij service.

Als ik mijn eigen profiel bekijk kan/moet ik bij mijn profielgegevens mijn "voorkeurstaal” invullen. Jij lijkt hierboven te zeggen dat je dat gedaan hebt. Bij je adresgegevens, iets daaronder, moet je je land invullen. Heb je daar "Netherlands” staan?

Dan moet je wellicht Sonos even de tijd geven om alles te synchroniseren.

Badge

Rallye

Dank. Ik had taal ingevoerd. Land stond inderdaad op Amerika. Nu gewijzigd. Wacht ik op synchronisatie. Mogelijk morgen wel zichtbaar.

Heb je ook een tip voor de app: ik kan die actief houden in mijn eigen Wi-Fi. Loop ik even naar garage, slecht Wi-Fi bereik, dan idd ie weg

Reputatie 5
Badge +3

De app is enkel een afstandsbediening voor de Sonos devices. Raak je buiten het bereik van je wifi-netwerk, dan ziet de app je Sonos dus ook niet meer. Het zou wel zo moeten zijn dat je als je weer bereik hebt, de Sonos devices weer zichtbaar worden.

Reputatie 7
Badge +2

Rallye

Dank. Ik had taal ingevoerd. Land stond inderdaad op Amerika. Nu gewijzigd. Wacht ik op synchronisatie. Mogelijk morgen wel zichtbaar.

Heb je ook een tip voor de app: ik kan die actief houden in mijn eigen Wi-Fi. Loop ik even naar garage, slecht Wi-Fi bereik, dan idd ie weg

Je kan Sonos eerder doen laten synchroniseren door via de instellingen aan te geven dat je Sonos wilt updaten.

Mogelijk geeft Sonos aan dat deze al up-to-date is, maar zal deze wel realiseren dat hij in Nederland staat, waarna je veel meer diensten zou moeten zien verschijnen dan wat ik nu in je screenshot naar voren zie komen.

Mocht je tegen dit probleem blijven aanlopen, dan wil ik  je aanraden ons te bellen zodat we dieper onderzoek kunnen doen.

Badge

dank voor de reacties.

Ik kan juke nu gebruiken op sonos

Reageer