Beantwoord

Ik wil de nog niet uitgevoerd upgrade terugdraaien

  • 31 October 2021
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

Reputatie 2

Hallo,

Ik was van plan mijn Play1 met ** EDIT: Serienummer verwijderd ** te upgraden maar ik wil er toch van af zien. Hij staat nu echter niet meer bij mijn apparaten maar wel bij de ge-upgrade apparaten.

Ik wil deze Play:1 weer terug bij MijnApparaten, kunnen jullie die voor mij in orde maken?

 

Met vriendelijke goet,

Frank Huijbreghs
** EDIT: Graag geen mailaddressen posten op het forum ivm privacyschending! ** 

 

icon

Beste antwoord door 106rallye 31 October 2021, 16:38

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

2 Reacties

Reputatie 7

Je kijkt op je profiel op de Sonos-site zo neem ik aan? Wat daar staat maakt absoluut niets uit voor de werking van je systeem. Ook de “upgrade” maakt niets uit: dat is enkel de mogelijkheid om een korting te krijgen bij aankoop van een ander Sonos apparaat.

Kortom: er hoeft niets te worden aangepast. Als je een nieuw Sonos apparaat wilt, dan kun je de verkregen korting gebruiken.

 

Je hebt overigens je mailadres open en bloot op internet staan. Kun je die nog verwijderen? Rechtsonder je bericht kun je mogelijk nog kiezen voor “bewerken”. Hetzelfde geldt overigens voor het serienummer van je apparaat.

Reputatie 2

Beste 106rallye,

Bedankt voor je antwoord.
Ik was me tevens niet bewust dat een vraag aan SONOS meteen publiekelijk in te zien was, bedankt voor de waarschuwing!