Hoeveel korting krijg je nu?


Reputatie 7
Badge +3

Wat zou het nu zijn, 15% of 30%?

Ik denk dat ik het wel weet 🥴🤭😉, maar het staat wel heel vreemd.

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Hoi @Erooij ,

Ik ben toch nieuwsgierig wat jij denkt Erooij.
Ik denk dat 15% is voor een box, en 30% voor twee boxen.
Zeker weten doe ik dat niet.
En wat omschrijving betreft ben ik het met je eens.

Reputatie 7
Badge +3

Er wordt vaker 15% genoemd en 30 slechts 1x. Dus ik denk ook aan de 15% en dat de 30% gewoon een zeer slordige fout is. Ook denk ik dat het gewoon 15% is bij 2 boxen. 
Er staat gewoon 30% op een nieuwe speaker of set, er staat niet tot 30% oid. Zoals gezegd is het waarschijnlijk gewoon een slordige fout.
Ik werd echter getriggerd door een berichtje in mijn postvakje in de sonosapp en wilde dit toch even delen. 

Reputatie 7

Nee, gewoon oude speakers geven recht op 15% (mijn Beam Gen 1 bijvoorbeeld) en speakers die alleen op S1 kunnen geven recht op 30% korting. Kijk maar eens in je profiel.

@Erooij Er staat dat je 30% krijgt voor “elk in aanmerking komend product“. Dat zijn alleen de S1 only speakers.

Reputatie 7
Badge +3

@106rallye Je zult ongetwijfeld gelijk hebben, maar dat staat nergens in het bericht. Wanneer je dus geen S1 hardware hebt kan je dat niet terugzien. Het is dus gewoon zeer onduidelijk verwoord. Dan zou er moeten staan 15- of 30% korting op elk in aanmerking komend product. 

Reputatie 7

Misschien wat juridisch, maar het is gewoon waar wat er staat: bij elk voor 30% in aanmerking komend product dat je hebt krijg je die korting op een nieuwe.

 

Voor elk voor 15% in aanmerking komende product krijg je 15%. Dat wordt helemaal niet vermeld.

Reputatie 7
Badge +3

Het maakt verder niet uit, maar in mijn postvak staat een bericht over 15%, dan klik je door en volgt een bericht waar bovenin 15% staat en in het bericht staat 30% zonder verdere verklaring waar die 30% voor geldt. Dit kan ik ook verder nergens terugvinden in die pagina. Dan zou er ook 80% kunnen staan, want er komt toch niets in aanmerking voor 80%.

Met andere woorden, het is of gewoon een fout in het bericht of het is misleidende informatie.

Reputatie 4
Badge +1

Hele goede morgen allemaal! 

 

Graag verwijs ik jullie naar deze link op de Sonos website. 

Hier staat een volledig overzicht met betrekking tot upgrade en de korting die je ontvangt. 

 

Kleine vuistregel:

Producten die we niet meer produceren maar wel nog ge-upgrade kunnen worden naar de S2 app genereert een korting van 15%

Producten die alleen voor de S1 app geschikt zijn genereert een korting van 30%. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen V  Ik zou jullie commerciële afdeling dan toch eens naar de door mij gestuurde tekst laten kijken. Het staat er heel krom en onduidelijk. Bovendien wordt in het door mij ontvangen bericht uitsluiten gesproken over de 15% regel en niet over S1 producten, wanneer je vervolgens dus doorklikt valt ineens de 30% uit de lucht, zonder dat er daar weer gesproken wordt over het hoe of wat.

Het zal juridisch allemaal best kloppen, maar het staat gewoon niet netjes. 

Reputatie 4
Badge +1

@Erooij 

Dank je wel voor je feedback.

Ik heb dit vanmorgen doorgegeven!

 

 

Reputatie 7
Badge +3

@Jeroen V  Het blijft toch vreemd, vandaag weer een bericht in mijn postbus “je hebt nog tegoed staan”. In dat bericht staat “Bespaar 15% op elke willekeurige set” en “login en bespaar”. Wanneer ik vervolgens inlog volgt de letterlijke tekst “Ontvang 30% korting op een nieuwe speaker, set of nieuw onderdeel”.

De speakers die ik bezit komen in aanmerking om 15% te ontvangen. Waarom wordt er in het eerste bericht gesproken over 15% (nergens wordt de configuratie die 30% recht geeft besproken) en vervolgens staat in je persoonlijke omgeving, na inlogging, alleen de 30% genoemd.

Is het nu zo moeilijk om gewoon netjes te vermelden wat de regels zijn zonder dit ergens in de kleine letters te moeten lezen. Ik begin haast te eisen dat ik mijn recht wil halen op die 30% want waarom krijg ik dit nu meerdere malen in mijn persoonlijke inlogging gemeld. Kennelijk bieden jullie mij dit echt aan als trouwe klant.

 

Sterker nog, dit bericht staat nu inmiddels 4x in mijn inbox. 
 


wacht even ………. Nu 5x

terwijl ik dit typ ……. 6x

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb alle zes de berichten in mijn inbox eens geopend, het is nog gekker dan ik al dacht.

Er staan 3 verschillende teksten:

    ”Bespaar 15% op elke willekeurige set”

    ”Bespaar tot 30% op elke willekeurige set”

en
     “Bespaar 30% op elke willekeurige set”

 Volgens mij is er maar één goed en dat zal de 2e wel zijn, maar kennelijk mag je het zelf invullen.