Gratis support nummer 0800-64444 bestaat niet?

  • 27 April 2021
  • 3 reacties
  • 88 Bekeken

Mijn Roam disconnecteert constant, in app blijft muziek doorspelen maar geen geluid. Ik wil dus support, en enige manier om support te bereiken is bellen naar het gratis nummer 0800 64 444, maar dit nummer geeft melding dat het niet bestaat!!!


3 Reacties

Reputatie 4
Badge +1

@TKDLex

 

Wat ik aangeef in mijn vorige bericht is dat we bekend zijn dat er een probleem is met de telefoonlijn.

Het telefoonnummer wat ik je doorgegeven heb is even een noodoplossing tot dat we het probleem verholpen hebben. 

Uiteraard kan je ook wachten tot dat het telefoonnummer weer bereikbaar is.

Meer informatie wanneer het probleem opgelost is kan je hier vinden. 

 

Wat je ook altijd kunt doen is een chat starten met ons, er zijn momenteel medewerkers beschikbaar voor live chat

@TKDLex Bedankt voor je bericht.

We zijn er van op de hoogte dat het telefoonnummer wat problemen heeft, we zijn er actief mee bezig.

Wat wel mogelijk is momenteel is ons te contacteren op +31 888642300. (Let wel, dit is geen gratis nummer als normaal)

Wij hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Bedankt voor de feedback. Dus als ik het goed begrijp heb ik nu al voor duizenden euro’s Sonos materiaal gekocht, en moet ik bij een probleem naar een internationaal betalend nummer bellen om geholpen te worden?

Foei Sonos.

Reputatie 4
Badge +1

@TKDLex Bedankt voor je bericht.

We zijn er van op de hoogte dat het telefoonnummer wat problemen heeft, we zijn er actief mee bezig.

Wat wel mogelijk is momenteel is ons te contacteren op +31 888642300. (Let wel, dit is geen gratis nummer als normaal)

Wij hopen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer