Google Assistent

  • 12 May 2019
  • 4 reacties
  • 522 Bekeken

Badge
Hallo forum,

Sinds 2018 beloofd Sonos al de Google Assistent op de smart speakers van Sonos. Het is alleen al stil sinds enkele maanden dus vroeg ik me af wanneer we nou eindelijk de Google assistent krijgen. Er was vorig jaar een publieke beta maar die is al lang weer gesloten. Weet iemand wat nu de status van de Google assistent op Sonos?

Groet,
Luuk

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Zolang Google dit niet vrijgeeft zal het nog afwachten worden. Ergens dit jaar zal het wel werkend zijn op Sonos.
Er zijn al topic's over dit onderwerp, daar kan je eens rustig in doorbladeren.
Badge
Zolang Google dit niet vrijgeeft zal het nog afwachten worden. Ergens dit jaar zal het wel werkend zijn op Sonos.
Er zijn al topic's over dit onderwerp, daar kan je eens rustig in doorbladeren.


Google heeft het al vrijgegeven/is er samen met sonos mee bezig (de betatest) Ik vraag me gewoon af hoe ver ze nu zijn en wanneer we het kunnen verwachten.
Reputatie 5
Badge +3
Iedereen vraagt zich dat af maar er is nog geen duidelijk antwoord wanneer we dit kunnen verwachten.
Reputatie 7
Badge +2
Sonos heeft per 2 Juli 2019 de Google spraakdienst voor de Nederlandse markt online gebracht.
Zie hiervoor de officiele melding in het volgende topic.

We zullen de oude topics sluiten aangezien er in veel informatie beschreven staat wat mogelijk niet up-to-date is.

We zien dan ook graag nieuwe topics aangemaakt mochten er vragen zijn over de spraakdienst.
Zie ook graag ons topic welke beschrijft hoe je Google Assistent kan opzetten, of het volgende topic met wat tips mochten er problemen zijn bij het opzetten of gebruik van de spraak dienst.