Beantwoord

Geluid op afstand bedienen

• 2 April 2018
  • 6 reacties
  • 3724 Bekeken

Mijn dochter komt na school thuis en wil dan nog wel eens het geluid op standje oorbloeding zetten. Ik ben dan dus aan het werk en kan niet zien hoe hard de boel staat. Kortom: Is het mogelijk om op een andere locatie in te prikken om het volume van de Sonos installatie te bekijken en over te nemen, of nog beter, is er een modus om het geluid te maximaliseren en te beveiligen met een wachtwoord? Alvast bedankt voor de reactie, mede namens mijn buren
icon

Beste antwoord door reinier666 3 April 2018, 19:23

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

6 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Op afstand het volume zien kan volgens mij niet.
Wel zou ik en anderen graag een maximaal volume zien. (Bv alleen te overrulen met wachtwoord.)
Dit is in andere topics ook al naar boven gekomen en als wens ingediend.
Dat ging om verhalen dat bij thuiskomst de sonos op mysterieuze wijze op standje maximaal aan stond, dan is een maximaal volume van bv 60% wel welkom 😉
Reputatie 4
Badge +3
Aangaande de originele vraag, het is helaas niet mogelijk je Sonos systeem vanaf afstand te zien, wat betekent dat het volume ook niet in te zien is vanaf een andere locatie.

Voor wat betreft een maximaal volume, hier zijn inderdaad een aantal topics al over, dus als dit meegenomen wordt in een toekomstige update, zal dit in de software aangegeven worden.
Reputatie 3
Badge +2
Volgens mij he:

Als ik met mijn universele afstandsbediening, de logitech harmony hub (compagnion of hoe die dingen ook heten, als het maar via een hub werkt) inlog op de soundbar, zie ik keurig een volume slider.......
En deze lijkt gewoon realtime, en te werken!
Reputatie 3
Badge +2

Ja, getest en werkt prima. (Mits je een harmony hub hebt dus)
Als ik de soundbar of andere speakers bedien, gaat mijn volumeslider keurig in bijna realtime mee.
Bedoel je dat je met een harmony hub op afstand de boel dus kunt inzien en regelen middels een smartphone ? Zou een uitkomst zijn!
Reputatie 3
Badge +2
Voor over ik het kan beoordelen wel.
Ik kan via 4g op mijn iPhone zien wat er afspeeld en hoe hard de kamers staan.
De Harmony Compagnion is een super keuze, kost wel 85 euro ;)
Wellicht kan je een losse hub via marltplaats vinden? Als het alleen voor het sonos doel is tenslotte.........

Edit:
Hou er wel rekening mee dat je de harmony ook alles moet instellen en account aanmaken enz.
Is goed te doen, maar is niet met met 1minuutje in de lucht zoals de sonos!

Succes