Beantwoord

geen radio in italie via play1

• 9 juni 2019
  • 1 reactie
  • 182 Bekeken

goedendag, ik ben in Italië en ik kan geen radio streamen via Tunein, krijg de melding kan niet verbinden, soms pak hij m wel meestal voor korte duur, ik gebruik mifi tbv creëren wifi, deze geeft 4G aan dus dit zou goed moeten zijn heeft iemand een oplossing? Bedankt alvast voor uw reactie, ( voorheen dit op deze manier gebruikt en werkte goed)
groet Ad
icon

Beste antwoord door Tim S 13 juni 2019, 11:21

Hoi Ad,

In principe zien we Sonos liever op een vaste stabiele verbinding aangesloten. (ADSL/Kabel/Glasvezel)
Dit klinkt als een netwerk probleem, dus de Mifi die waarschijnlijk niet als volwaardige router zou functioneren, of de verbinding naar buiten toen, dus de 4G verbinding die niet stabiel is waarin Sonos geen stabiele verbinding met het radio station tot stand kan brengen/houden.
Tunein zou prima moeten functioneren in Italie.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 6
Badge +2
Hoi Ad,

In principe zien we Sonos liever op een vaste stabiele verbinding aangesloten. (ADSL/Kabel/Glasvezel)
Dit klinkt als een netwerk probleem, dus de Mifi die waarschijnlijk niet als volwaardige router zou functioneren, of de verbinding naar buiten toen, dus de 4G verbinding die niet stabiel is waarin Sonos geen stabiele verbinding met het radio station tot stand kan brengen/houden.
Tunein zou prima moeten functioneren in Italie.

Reageer