geen levering ondanks belofte

  • 1 December 2020
  • 11 reacties
  • 259 Bekeken

Beste,

op zondag dan toch maar de sub bestelt.

maandag met Sonos gebeld, want voor het geval dat… woensdag is er niemand thuis.

De dame meldt, nee u heeft tijdig besteld en wordt dinsdag ( vandaag) geleverd.

vandaag toch maar gebeld want de dag is bijna voorbij. 
Dhl geeft de schuld aan Sonos, Sonos aan DHL, pffff…. maar ik ben slechts klant en heb geen sub.…

Dame van “sales” gesproken, nar, stug en allesbehalve commercieel.

Vragen als zal ik de order maar annuleren en andere vervelende zaken om mijn oren.

Ben nu in staat om de sub donderdag te laten leveren ( €100,-) Black Friday korting, weer terug te sturen en opnieuw te bestellen met 15% update korting, dat scheelt een paar tientjes met de €100.

Gewoon naar, niet commercieel en stugge behandeling. Het is dat het product zo goed is, anders had ik inderdaad geannuleerd en iets anders gekocht. 
Bah…..

we gaan zien wat het gaat worden en of er nog reactie komt. Gelukkig zijn er andere bedrijven die wel commercieel zijn en met hun klanten meedenken.

PS als ik niet gebeld had, had ik de sub over twee weken of langer nog steeds niet gehad…

jezou toch denken dat het bedrijf net zo goed zou zijn als hun producten…..

 


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

11 Reacties

Aanvullend:

nu krijg ik net een mail binnen, nadat ik Sonos gebeld had, dat ze woensdag komen leveren, terwijl ik duidelijk gezegd had dat ik woensdag niet thuis ben.

Dus gaan we nu maar weer met DHL aan de slag om donderdag te leveren.

Behalve star, stug, niet commercieel kan men schijnbaar ook niet luisteren.

Als ik zo met mijn klantenbinding zou gaan, zou ik er geen overhouden pffff…....

 

Reputatie 7
Badge +3

Een klein beetje begrip mag denk ik wel. Online verkopen zijn enorm geweest met deze dagen. Individuele verzoeken zijn echt niet te honoreren daarvoor is het proces te geautomatiseerd. Vervoerders hadden vorige week al aangegeven dat er vertragingen te verwachten waren. 
Zelf zat ik te wachten op een bestelling via de Bijenkorf, welke vandaag zou komen (vrijdag besteld).Vanmiddag kreeg ik een bevestiging van vertraging. Wordt nu uiterlijk 4 december. Afwachten maar, ik snap dat het momenteel even niet anders is.

Eroij,

met alle respect maar dat weet ik ook wel.

Als je mijn verhaal leest dan zie je dat ik zondag heb besteld, maandag Sonos gebeld omdat ik het al aan zag komen door drukte, dat ze wellicht een dag later zouden leveren en ik dus meldde dat ik er woensdag niet ben.

De dame verzekerde mij dat het dinsdag zou worden en heb daarom niets gedaan.

Ik was het dus al voor.

Als je dan met Sonos belt en je wordt zo als klant behandeld heb ik er geen begrip voor.

 

Reputatie 7
Badge +3

Stel je voor dat iedereen gaat bellen nadat ze een bestelling geplaatst hebben. Dat proces valt echt niet te sturen. Je moet gewoon geduldig wachten en je krijgt vanzelf bericht van dhl, waarbij je kan aangeven of je je pakket op een later moment of elders wilt ontvangen. 
Dhl moet dan ook het pakket eerst op de goede plek hebben anders kan het ook niet aangepast worden. 
 

Overigens moet mijn pakket ook via DHL komen. Zij hebben het reeds in bezit maar waarschijnlijk toch pas vrijdag levering. Mijn advies, ga niet bellen en wacht gewoon even af en pas je levering aan hoe jij het wilt. Dat laatste gaat ook wel eens fout, maar toch. Bellen zal echt niet helpen en maakt het alleen maar lastiger in deze tijd.
 

Erooij,

 

Lees nu eens goed.

Als ik niet gebeld had, had ik mijn bestelling over drie weken nog niet gehad.

Volgens DHL was Sonos vergeten de koerier in te huren en volgens DHL konden zij het pakket niet scannen.

Het gaat mij meer om de behandeling door Sonos als klant en niet om de levering al dan niet.

Gewoon superslecht.

oOverigens mag ik bellen hoeveel ik wil.

Reputatie 7
Badge +3

Ik heb nogmaals gelezen, sorry ik zie dat niet terug in je verhaal.overigens wordt je verhaal nog warriger want sonos was vergeten dhl in te huren en dhl kon het pakket niet inscannen. Als ze niet ingehuurd zijn valt er ook weinig te scannen. Misschien toch nog even bellen dan.

Hoi Allemaal,

Je kunt ook gewoon bij een retailer in Nederland kopen.
Er zijn er meer dan genoeg.
Waar ik al mijn Sonos bestel komen ze het de dag erop brengen.
Dus ik heb nog nooit hoeven te wachten.
Op de Arc ook niet, pre order geplaatst en op de dag van uitgifte was hij geleverd en ook netjes opgehangen.
 

Reputatie 7
Badge +3

Maar waarschijnlijk niet besteld in deze extreme tijd. Zoals aangegeven hadden de transporteurs al aangegeven dat levering zoals gebruikelijk wel eens anders zou worden. Partijen kopen een aantal vrachten in alles wat erboven komt wordt vertraagd uitgeleverd. 
Individuele, telefonische, verzoeken gaan dat proces alleen maar verstoren.

 

PS. Ik begrijp toch al niet hoe ze het voorelkaar krijgen. Niets dan lof voor de bezorgers.

Hoi @Erooij 

Vrijdag een bestelling gedaan bij Falke (Duitsland) is onderweg, komen ze morgen leveren
Afgelopen Zaterdag een platte tv besteld, bij een winkel met dezelfde naam. Maandag geleverd en opgehangen.
Afgelopen Zondag een robotstofzuiger besteld. (Duitsland) vandaag geleverd om 11:15
En ja je moet er ook wat geluk mee hebben.:wink:

Reputatie 7
Badge +3

Zelfs mijn koffie werd 2 dagen te laat geleverd. Weet je hoe erg dat is om zonder te zitten. 🥴

Ja @Erooij  Dat zou echt niet moeten kunnen. Da's nog erger dan een Sub die vertraging heeft.

Koffie moet.