Vraag

Geen geluid na update (7.4) via youtube

• 8 september 2017
  • 28 reacties
  • 400 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Sinds de laatste update 7.4 heb ik geen geluid meer op tv via youtube. Yoitube open ik via de app op de smart tv. Hoor alleen een (hard) tikkend geluid door de play 1's achter (sonos surround opstelling)
Ik gebruik de sonos app via t android besturingsysteem (samsung s7)
Handmatige update een oplossing?
Lees al diversen topics dat er mensen zijn die soortgelijk probleem met Netflix ondervinden.
Graag hoor ik de oplossing.

Bevestigingsnummer Diagnose: 7818148

28 Reacties

Reputatie 1
Badge
Merk nu dat ik ook geen geluid meer hen over het systeem als ik video materiaal afspeel vanuit een externe bron aangesloten op het netwerk. Enkel hetzelfde tikkend geluid uit de play 1's zoals hierboven omschreven.. Help!

Bevestigingsnummer Diagnose: 7820314
Reputatie 7
Badge +2
Hey Streambuster.

Er staat een update klaar voor je systeem.
Ik ervaar dezelfde problemen na de laatste update. Na minuten de app opnieuw te openen, WiFi verbreken of de bridge resetten werkt het voor dat moment maar probleem blijft zich voordoen bij opstarten elk extern apparaat.
Reputatie 1
Badge
Beste Tim S.

Reeds de update gedraaid en alles werkt weer naar behoren!
Dank!
Reputatie 5
Badge +2
@Royeltee Wil je een diagnose maken wanneer het probleem voorkomt en het nummer hier vermelden? Zo maak je een diagnose.
Badge
Ik heb dit probleem dus ook. Maar alleen als ik de tv speakers uit heb. Als ik de speakers wel geactiveed heb, maar met het tv volume op 0, dan is het klikkende geluid weg. Maar ik wil gewoon mn tv speakers uit en alleen de sonos aan. Zo werkte het voor de update ook prima. Is er voor mij ook een update??
Diagnose nummer is 7880881
Reputatie 5
Badge +2
Ik heb de update voor je klaargezet. Ga naar instellingen en kies voor zoeken naar online updates.
Badge
Top. Alles lijkt weer goed te werken. Bedankt voor de update
Sinds de laatste update 7.4 heb ik geen geluid meer op tv via youtube. Yoitube open ik via de app op de smart tv. Hoor alleen een (hard) tikkend geluid door de play 1's achter (sonos surround opstelling)
Ik gebruik de sonos app via t android besturingsysteem (samsung s7)
Handmatige update een oplossing?
Lees al diversen topics dat er mensen zijn die soortgelijk probleem met Netflix ondervinden.
Graag hoor ik de oplossing.

Bevestigingsnummer Diagnose: 7818148
Reputatie 5
Badge +2
Ervaar jij dezelfde problemen? Stuur dan een diagnose in van je systeem en reply hier het bevestiging's nummer.
Hoi ik heb dus ook problemen na de update , zoals eerder op deze forum vermeld
Diagnosenummer 7885547
Heb je voor mij ook een update?
Hallo, ik heb geen geluid meer op Netflix na de update naar 7.4
7888033
Reputatie 5
Badge +2
Diagnosenummer 7885547 Heb je voor mij ook een update?

De diagnose laat niet de berichten zien die om het beschreven probleem gaat. Zou je een diagnose in willen sturen nadat het probleem zicht voordoet.

Hallo, ik heb geen geluid meer op Netflix na de update naar 7.4 7888033
Voor jou staat de update klaar, ga naar instellingen en kies voor online updates.
Diagnosenummer 7885547 Heb je voor mij ook een update?

De diagnose laat niet de berichten zien die om het beschreven probleem gaat. Zou je een diagnose in willen sturen nadat het probleem zicht voordoet.

Hallo, ik heb geen geluid meer op Netflix na de update naar 7.4 7888033
Voor jou staat de update klaar, ga naar instellingen en kies voor online updates.

THANKS! Doet het weer!
Hoi ik heb dezelfde problemen 7889464
Reputatie 7
Badge +2
Hoi ik heb dezelfde problemen 7889464

Ook voor jou staat er een update klaar voor je Sonos systeem.
Wauw toppers, hij doet het gelijk weer ????
Dank!
Beste Tim, kun je mij ook uit de irritatiezone halen? Hoop getik bij het afspelen van een serie, echter geen geluid..

Bevestigingsnummer 7902679
Na update 7.4 pas na 1 minuut wachten weer geluid. Ook bij het schakelen naar andere zenders
7902926.
Zelfde probleem hier. Alleen tikkend geluid bij surround uitvoer van televisie, werkte prima voor de update. Geen problemen bij stereo uitvoer. Diagnose nummer 7903177.
Reputatie 5
Badge +2
@Linnyme @Hein59 @ArjenE De update staat voor jullie alledrie klaar.
Hallo, ook ik heb hetzelfde probleem. Diagnosenummer 7908288
Reputatie 5
Badge +2
Ook voor jou staat de update klaar.
Dank voor de snelle reply !
Heb hetzelfde probleem.
Diagnosenummer:7908978

Reageer