Beantwoord

Garantie

• 31 August 2018
  • 4 reacties
  • 7721 Bekeken

In de garantievoorwaarden staat beschreven dat bij verkoop aan derden, de garantietermijn van 2 jaar van toepassing blijft. Ik wil graag een aankoop doen, maar krijg geen bonnetje, behoud ik dan wel garantie?
icon

Beste antwoord door Frank N 31 August 2018, 17:02

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hi Bramew, wij hanteren voor garantie de datum waarop de speaker voor het eerst bij ons is geregistreerd. Registreren doen we automatisch tijdens de installatie van de speaker. Je zult ook nooit een bonnetje hoeven in te sturen indien je speaker defect zou gaan binnen de twee jaar.
Hi Bramew, wij hanteren voor garantie de datum waarop de speaker voor het eerst bij ons is geregistreerd. Registreren doen we automatisch tijdens de installatie van de speaker. Je zult ook nooit een bonnetje hoeven in te sturen indien je speaker defect zou gaan binnen de twee jaar.

hallo een vraagje als ik een sonos playbase koop van iemand die hem gekregen heeft nieuw in de doos maar zonder garantie bewijs heb ik dan nog steeds de garantie als ik hem voor het eerst registreer?
Reputatie 5
Badge +3
Jep
Reputatie 5
Badge +3
De garantievoorwaarden zijn een beetje aangepast. Als hij nog niet eerder is gebruikt dan moet je ongeveer twee jaar garantie hebben.