Vraag

FlareConnect

De Onkyo receiver TX-8270 heeft FlareConnect Multi-Room mogelijkheid. Draadloze mogelijkheid om, via WiFi, speakers aan te sluiten, die in een andere kamer staan. Kun je daar een Sonos One op aansluiten?

8 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Nee dit is niet ondersteund, misschien dat er andere zijn die dit wel voor elkaar hebben gekregen maar vanuit ons is het niet een setup mogelijkheid.
Badge
Beste Ryan, ook niet met een Sonos Connect ? Ik heb aan mijn receiver Onkyo tx 8250 (met firmware update Sonos Connect) een Sonos Connect en ik dacht dat ik nu mijn Sonos speakers zou kunnen gebruiken om het geluid van mijn receiver te kunnen afspelen. Dit lukt me helaas niet. Alle tips zijn welkom. groeten, Stefan
Reputatie 2
Badge +2
@ Stefken: de Sonos update op je Onkyo gaat de andere kant uit, het is nu gemakkelijker (minder handelingen) om geluid van de Sonos Connect op je receiver te krijgen en niet vice versa.
Badge
Dus ik ben verplicht om 2 aparte speakers aan te sluiten met kabel ipv af te spelen via mijn Sonos speakers ? Strange... Ik lees in het document om de firmware update te doen (http://www.onkyo.com/manual/sup/upd/sonosconnect_onk.pdf) het volgende “By going through the Sonos Connect, you can play your unit through other Sonos devices in the network in the same group, or you can just play on your unit.”. Ik lees dit dan waarschijnlijk verkeer. Bedankt voor jullie reacties.
Reputatie 2
Badge +2
Dat is toch de essentie van een receiver Stefken, dat je daar bekabelde speakers op aansluit. Tevens is dat de essentie van de Sonos Connect en van de 'Works with Sonos' functie van je Onkyo dat je muziek vanaf de Sonos Connect naar je receiver zend en deze speelt op je bekabelde speakers.
Badge
Beste Eddy, het is me toch gelukt op volgende manier https://nl.community.sonos.com/installatie-en-gebruik-229100/stereo-installatie-aansluiten-op-de-connect-6766496. Dus geen bekabelde speakers, maar de Sonos speakers. Misschien een tip voor jou. Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 2
Badge +2
hi Stefken: waar gebruik je dit precies voor ? En welke Onkyo aansluitingen heb je in in gebruik voor je bronapparaten naar Onkyo en de aansluiting van Onkyo naar Sonos Connect Line In ?
Badge
Beste Eddie, ik heb de sonos Connect aangesloten volgens hetgeen Tim beschreven had in de bijgevoegde link (vorig bericht). Werkt perfect. Weliswaar moet ik het geluid verhogen/verlagen via de sonos app en noet via de app van onkyo. Groeten Stef

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ben je akkoord dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen