Beantwoord

Bridge vervangen door boost

  • 19 January 2021
  • 2 reacties
  • 364 Bekeken

Als ik op internet inlog bij Sonos, staat mijn Bridge in mijn systeem evenals mijn Boost. De Bridge is door mijn in 2020 reeds vervangen door de Boost. In de S2 app staat alleen de Boost. Maar op internet in mijn systeem staan allebei. Hoe kan dit.

icon

Beste antwoord door 106rallye 19 January 2021, 15:43

Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 7

De opsomming op de site van Sonos is meer een overzicht van de spullen die nog op jouw naam geregistreerd staan, niet wat “live” aanwezig is. Pas als iemand anders het apparaat op zijn profiel registreert gaat hij bij jou van de lijst.

Ik heb het precies andersom….
Vanochtend keek ik op de iPad in de IOS app en zag daar dat hij 'problemen’ had met een aantal kamer(s). Daarin stond de five (dat kan, die hebben we nog niet aangesloten, wel vreemd dat hij hem ‘mist'...aangezien hijh letterlijk niet in het netwerk zit) en de playbase (zelfde verhaal, daar is de arc voor in de plaats gekomen en de playbase zit in de doos te wachten totdat een nieuwe eigenaar zegt: “ik wil hem"….

Nou moet ik misschien een eigen draadje starten, maar vond dit stukje redelijk passen (ook al is het al een jaar oud, je weet nooit hoe een koe een haas vangt)

Reageer