Vraag

Bluetooth wireless headset verbinden met Sonos

• 4 June 2017
  • 1 reactie
  • 4576 Bekeken

Misschien hoort deze vraag niet specifiek thuis op een Sonos-forum, maar ze heeft wel zijdelings met Sonos te maken.
Ik heb een Sonos Play:5 speaker paar.
Verder heb ik een goede wireless bluetooth headset.
Deze kan ik wel met een kabel verbinden middels de phone-uitgang van een Play:5 speaker, maar ik vraag me af of het mogelijk is om de headset draadloos te verbinden met de Play:5.
Is er bijvoorbeeld een apparaatje op de markt die de het signaal uit de phone-uitgang van Play:5 omzet in een bluetooth signaal?

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +3
Hoi peer, helaas hebben wij geen advies over dergelijke apparatuur omdat we dat soort apparatuur simpelweg niet getest hebben. Er zullen apparaten bestaan waar het mogelijk is de hoofdtelefoon aansluiting te gebruiken op de PLAY:5 om dit draadloos door te sturen naar de bluetooth headset. Daarbij moet ik wel aangeven dat het mogelijk problematisch zou kunnen zijn voor de PLAY:5 zijn eigen draadloze verbinding als er zo dicht op de PLAY:5 een andere zender (weliswaar Bluetooth, maar nog steeds een draadloze zender) komt te zitten.
Je kan er naar kijken maar mijn advies zou zijn om gewoon Spotify of wat voor muziek je wil afspelen via je telefoon of PC/laptop te laten spelen en een Bluetooth op die manier te verbinden. Sonos hoeft daar dan niet tussen te komen.