Beantwoord

bluetooth hoofdtelefoon

• 1 January 2016
  • 4 reacties
  • 5837 Bekeken

Ik heb een Playbar, 2x Play1 en een SUB en als televisie een Samsung. Al het audio loopt via de Sonos set. Graag wil ik een bluetooth hoofdtelefoon aansluiten. Is dat mogelijk en zo ja, hoe?
icon

Beste antwoord door Tim S 31 October 2018, 13:51

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ik heb een Playbar, 2x Play1 en een SUB en als televisie een Samsung. Al het audio loopt via de Sonos set. Graag wil ik een bluetooth hoofdtelefoon aansluiten. Is dat mogelijk en zo ja, hoe?

De enige manier om een bluetooth koptelefoon te gebruiken is deze te koppen op de TV, helaas zal deze niet op Sonos te koppelen zijn. Dit omdat Sonos niet beschikt over Bluetooth. De PLAY:5 GEN 1 heeft wel een koptelefoon uitgang, de nieuwe PLAY:5 GEN 2 niet.
Badge +1
wat ook mogelijk is , maar dan wat omslachtiger , een sonos connect op een bluetooth zender aansluiten . enjoy your sonos !
Badge
Bestaat er ook een hoofdtelefoon die je via wifi kunt koppelen met je Sonos systeem?
Reputatie 7
Badge +2
wat ook mogelijk is , maar dan wat omslachtiger , een sonos connect op een bluetooth zender aansluiten . enjoy your sonos !
Uiteindelijk zet je wel 2 draadloze signalen heel dicht op elkaar, de wifi van Sonos en het draadloos signaal van Bluetooth, garantie op de werking kan niemand daarom garanderen, geluid zou zomaar kunnen stotteren.

Bestaat er ook een hoofdtelefoon die je via wifi kunt koppelen met je Sonos systeem?
Er zijn geen draadloze Sonos koptelefoon's op de markt.
Maar wel leuk idee, en zal het doorgeven aan product development.