Vraag

Bij gebeld worden Sonos op mute?

• 23 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 463 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Hallo allemaal,

Sinds vandaag in het bezit van een Sonos 5.1, prachtig geluid en werkt perfect. Nu meen ik alleen begrepen te hebben dat als je de controller op je iPhone hebt draaien en je wordt gebeld dat het systeem dan zichzelf mute, maar dat doet hij hier niet. Klopt dit? Weet iemand hoe je dit instelt?

Luxe probleempje, maar zou het nice vinden als het werkt 😃

5 Reacties

Badge
Het is het eerste dat ik er over hoor, en als ik er wat over opzoek, dan vind ik er alleen suggesties naar Sonos over. Ik vermoed niet dat het een werkende feature is op dit moment. Op Android zou je het wel via een 3rd party app kunnen regelen, maar voor Iphone vond ik er niet direct iets over terug.
Reputatie 5
Badge +2
Dit geen werkende functie, wel een goeie suggestie. Onze ontwikkelaar kijken altijd actief naar suggesties op onze community, wie weet wordt het ooit meegenomen. Maar voor nu moet je Sonos handmatig op mute zetten als je een oproep krijgt.
Reputatie 2
Badge
Duidelijk, bedankt voor de info.

Overigens, super systeem! Verslavend 😉

Ik loop nu tegen dit zelfde probleem aan.

Ik werk inmiddels de hele week thuis en dan heb ik veelal mijn twee sonos one’s lekker hard staan.

De speakers staan niet binnen handbereik.

Het systeem bedien ik met mijn Iphone 8.

Zodra ik gebeld wordt, neemt de inkomende telefoon het gehele scherm van de iphone over en kan ik het geluid niet meer zachter zetten.

Ook het even wegdrukken van het telefoonscherm lukt niet.

Is hier, nu we 3 jaar verder zijn, inmiddels een oplossing voor?

Reputatie 5
Badge +3

Dit lijkt niet op te lossen zolang je niet je telefoon kan gebruiken zoals je wilt wanneer je een gesprek binnen krijgt.

Reageer