Beste streaming dienst voor Sonos:

• 18 februari 2020
  • 4 reacties
  • 137 Bekeken

Momenteel gebruik ik Spotify maar die geeft vaak deze melding: 'Unable to play, the connection to Spotify was lost'. Lijkt een bekend en structureel probleem. Is er een betaalde dienst die Veel Beter werkt? Apple Music, Google Play Music of een andere?

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ieder zal zo zijn/haar eigen favoriet hebben. Zelf gebruik ik al een paar jaar Deezer via mijn tmobile abo. Nog nooit uitval of haperingen ervaren.

Reputatie 2
Badge +1

Momenteel gebruik ik Spotify maar die geeft vaak deze melding: 'Unable to play, the connection to Spotify was lost'. Lijkt een bekend en structureel probleem. Is er een betaalde dienst die Veel Beter werkt? Apple Music, Google Play Music of een andere?

Ik gebruik sinds ik Sonos heb (>5 jaar) al Spotify. Nooit, maar dan ook nooit problemen mee. Ok, als Spotify een storing heeft maar nooit verbindingsproblemen; zou het toch in je netwerk instellingen zoeken, b.v. je DNS servers.

Badge +1

Ik gebruik al jaren Spotify, naar tevredenheid en eigenlijk nooit met problemen. Ik heb sinds kort ook Juke erbij (en MixCloud al langer), leuk, maar een stuk beperkter, wellicht het proberen waard.

Toch het advies van patricw overwegen, m.i. lijkt e.e.a. meer een verbindingsprobleem en geen probleem met Spotify. Heb je ook uitval bij TuneIn? Je kunt ook Juke of MixCloud gebruiken om te kijken of je hier geen uitval hebt.

Succes!

Reputatie 7
Badge +2

Wil je aanraden ons te bellen zodat we onderzoek kunnen doen naar je Netwerk en Sonos en de wifi verbindingen.

Het probleem met je Spotify zullen we waarschijnlijk netjes met je kunnen oplossen.

Omtrent muziekdienst, iedereen heeft inderdaad een eigen ervaring en voorkeur.

Gebruik persoonlijk Youtube Music, dit omdat als ik muziek zoek via Youtube, ik het aan een afspeellijst kan koppelen, waarna het zichtbaar word in de Youtube Music dienst welke aan mijn Sonos hangt.

Reageer