Beantwoord

Bang gemaakt en gekozen voor Trade up / Nu blijkt dat ik alles had kunnen blijven gebruiken; Terugdraaien?

  • 27 January 2020
  • 7 reacties
  • 644 Bekeken

Reputatie 1

Als ik geweten had dat de connect en play 5 (gen 1) ook na mei nog gewoon gebruikt hadden kunnen worden dan had ik de trade up zeker niet gedaan. Alles werkte prima.

Maar ja, ik heb me bang laten maken door de eerdere berichten van Sonos en de trade up is nu al helemaal afgerond. Zit nu dus met twee nieuwe apparaten en een enorme Sonos kater!

Het zou Sonos sieren indien ze mijn trade up ongedaan zouden maken en ik gewoon mijn oude spullen terug zou kunnen krijgen. 

Wat vindt Sonos?

icon

Beste antwoord door Marcelc1000 15 February 2020, 13:46

Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

7 Reacties

Reputatie 6
Badge +3

Sonos vindt dat het niet terug te draaien is.

Badge

Als ik geweten had dat de connect en play 5 (gen 1) ook na mei nog gewoon gebruikt hadden kunnen worden dan had ik de trade up zeker niet gedaan. Alles werkte prima.

Maar ja, ik heb me bang laten maken door de eerdere berichten van Sonos en de trade up is nu al helemaal afgerond. Zit nu dus met twee nieuwe apparaten en een enorme Sonos kater!

Het zou Sonos sieren indien ze mijn trade up ongedaan zouden maken en ik gewoon mijn oude spullen terug zou kunnen krijgen. 

Wat vindt Sonos?

Bel ze maar, wie weet.
Dit is een forum. Heb je wel bij Sonos zelf gekocht? Of gewoon bij Mediamarkt/Coolblue/Wehkamp?

Reputatie 7
Badge +2

Terugdraaien van de Trade-up timer is helaas geen optie.

Ook is er nergens gesproken over dat je systeem niet meer zou functioneren, communictie kon inderdaad beter, maar er werd gesproken over dat de producten geen updates meer zouden ontvangen, niet dat ze daardoor niet meer functioneel zouden zijn.

Denk dat je het beste even met ons kan bellen, misschien dat we hierin nog iets kunnen betekenen.

Reputatie 1

Ik heb contact gehad met Sonos. De trade up is inderdaad niet meer terug te draaien. Ik kon mijn oude apparaten niet meer terugkrijgen en ook geen vervangende oude apparaten. 

Hierover heb ik prettig contact gehad met de medewerkers en er is uiteindelijk een gebaar gemaakt met betrekking tot de reeds aangekochte vervangende producten.

Ik had geen vertrouwen meer in Sonos maar ik vind de benadering echt en oprecht professioneel en ik ben tevreden. Gelet op dit service niveau zou ik Sonos echt wel weer aan anderen aanbevelen. 

 

@Marcelc1000 over welk ‘gebaar’ heeft u het? Ik zit in dezelfde situatie. Gelijke monniken gelijke kappen zou ik zeggen. 

Badge +1

graag wil ik mijn sonos play1 met serienummer
xxxxxxx uit het upgrade programma halen, ik blijf deze luidspreker zelf gebruiken en wil NIET recyclen. ben enorm geschrokken van deze truuk van sonos wilt u dus mijn luidspreker weer activeren in mijn assortiment ik kan dit niet

Reputatie 7

Ziw mijn reactie hier: