Vraag

Arc met One en Move?

  • 17 October 2020
  • 3 reacties
  • 882 Bekeken

We willen graag ons geluid verbeteren bij onze TV en gaan de Arc kopen maar nu zitten we nog met onze achterspeakers. Kopen we 2x de One SL of 1x met een Move zodat we die mee naar buiten kunnen nemen. 
is dit qua geluid prima? Of kan dit helemaal niet? 
2x one en een move is ons nu even teveel van goede aangezien we al besloten hebben een Arc te kopen ipv andere soundbar 

 

gr. Joyce


Reageren op dit topic is niet mogelijk.

3 Reacties

Hoi @PieterS 

Ik zou kiezen voor twee maal de One.
In combinatie met de Arc (Geweldige soundbeleving)
Heb je een volwaardige Surround installatie.

Daarna zou ik de Sub op mijn lijstje zetten. Gaat een dimensie meer opleveren in de muziek of film beleving.

Voor de buitenbeleving zijn er andere speakers te koop dan de Move.
Wat goedkoper denk ik dan.
Wat natuurlijk meespeelt in mijn beleving is dat ik buiten niet zo veel muziek draai, Ja in de auto, maar daar zit al een radio in.

Ik wens jullie veel luisterplezier toe met de Arc
En succes met het maken van de goede keuze voor jullie muziekbeleving.

Reputatie 7
Badge +3

Sterker nog, in principe ondersteund Sonos niet echt de combi van een tv speaker met een losse speaker. Je loopt kans op een vertraging, waardoor een soort echo ontstaat. In combinatie met de tv speaker (Arc in dit geval) altijd gaan voor 2x de One SL.

Als het oor voor het verbeteren van je tv geluid is, wat meestal een makkelijke opgave is omdat het standaard tv geluid weinig indruk maakt zou je ook kunnen overwegen om voor een Beam, 2x One SL een en move te gaan... Ben je hetzelfde geld ongeveer kwijt. 

 

Natuurlijk kun je de Beam niet vergelijken met de Arc, maar de Beam + 2 Ones zal ongetwijfeld ook al een stuk beter zijn dan wat je tv nu produceert :) Anders sowieso Arc en 2 Ones