Beantwoord

App werkt niet met ios 13.3

• 27 december 2019
  • 7 reacties
  • 363 Bekeken

In de SONOS-app staat nu dat mijn telefoon de app niet meer ondersteunt. Dit is een 6s van ongeveer 4 jaar met de nieuwste update ios 13.3 ero geïnstalleerd. Klopt dit? Of hoe is dit te verhelpen?

Ik heb de app al een keer opnieuw geïnstalleerd….

Alvast bedankt! Te'ja

icon

Beste antwoord door janvanderw 8 januari 2020, 09:17

Het probleem was bij mij verholpen nadat ik mijn VPN had uitgeschakeld.

Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 5
Badge +3

Ik zit nog me de oude ‘SE’ ook met iOS 13.3 erop en alles werkt tot nu toe nog vlekkeloos.

Had je dit probleem pas na de update?

Reputatie 5
Badge +3

Het type telefoon zal ook niet ter zake doen, het gaat om de iOS versie. 13.3 is de laatste en Sonos zal hier prima mee moeten werken. De oorzaak zal dus in iets anders gezocht moeten worden. Helaas ook geen idee waarin. 

Heb na aanschaf van een Apple xs en update naar 13.3 hetzelfde probleem, mijn vrouw op haar iPhone 8 niet. Ik krijg steevast de melding dat Sonos een wireless verbinding nodig heeft, maar die is er gewoon en werkt voor alle andere functies naar behoren.

Binnen de SonosTube app kan ik het IP adres zelf ingeven, dan vindt hij het systeem binnen die app wel. Na opstarten van de Sonos app kan ik niet handmatig naar het juiste adres verwijzen. Hij vindt het juiste adres niet spontaan, ook niet nu de SonosTube app wel gewoon functioneert. Het is dus mogelijk een oplossing het systeem met laatstgenoemde app te benaderen en de officiële Sonos app maar te laten voor wat ie is. Instellingen zijn dan altijd nog te regelen vanaf een device dat wel toegang heeft (bij. IPad) tot het probleem door de heren en dames programmeurs is verholpen.

De Sonos app op ios 13.3 opde Iphone 11 Pro werkt niet. De app geeft aan dat er geen wifi verbinding is, terwijl die er wel is. Ook sonos opnieuw installeren gaat niet. Kan mij niet eens aanmelden op de Sonos site vanuit de app. Op de Ipad Pro met 13.3 werkt het allemaal wel. Alle settings gecheckt op beide Apple apparaten en Instellingen zijn identiek. Moet dus aan de Iphone 11 Pro versie liggen.  

Ik heb een paar weken geen sonos meer gebruikt.  Gisteren was er een update van de app, echter probleem is nog steeds niet opgelost. Iemand nog een idee of wachten tot het vanuit Sonos wordt gefixed in een nieuwe app versie?

Het probleem was bij mij verholpen nadat ik mijn VPN had uitgeschakeld.

Dank. Volgens mij staat de VPN uit in instellingen. maandag ben ik op kantoor en zal ik de helpdesk vragen. Het is nl een iPhone van het werk. 

Reageer