Beantwoord

AirPlay 2

• 20 december 2019
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

Badge +1

Sonos werkt niet goed wanneer ik AirPlay gebruik.

Wanneer ik muziek speel vanuit mijn Apple music playlist via Airplay valt het muziek regelmatig uit of begint de muziek pas te spelen wanneer het nummer reeds bv 30 sec. ver is???
Wat is er mis ?

dré

icon

Beste antwoord door dredelaet 6 januari 2020, 16:31

Ik heb de Boost verplaatst en het probleem is opgelost. Ik hoop dat het zo blijft. 👍

Dank u. 

Bekijk origineel

5 Reacties

Badge +1

Ik heb de Boost verplaatst en het probleem is opgelost. Ik hoop dat het zo blijft. 👍

Dank u. 

Reputatie 7
Badge +2

Je telefoon, die volgensmij op dat moment de bron van geluid is, staat verbonden met een Devolo wifi adapter.

Wij ondersteunen deze Devolo’s niet, mede omdat ze data via EoP (ethernet over power) transporteren.

Wij kunnen niet garanderen dat muziek-data goed over het stroom verplaatst word alvorens het uberhaupt bij de Sonos zou uitkomen.

Ervaar je de zelfde problemen als je met de hoofd wifi van de modem verbonden bent?

Badge +1

Het bevestigingsnummer is: 95474411.

De eerste diagnose werd het nummer pas gestart na ong. 30 sec.

De tweede diagnose is muziek gestopten terug gestart. 

Badge +1

Het bevestigingsnummer is: 2146152769.

Reputatie 7
Badge +2

Hoi Dredelaet,

Airplay kan ook problemen ondervinden vanwege bijvoorbeeld wifi-storing.
Graag ontvangen we een diagnose van de Sonos installatie, aangemaakt binnen 20 minuten nadat het probleem zich voordoet.
Zie het bevestigings nummer van deze diagnose graag tegemoet.
Dit geeft ons inzage in de werking van je Sonos systeem en/of controllers, waarin we hoogst waarschijnlijk een oorzaak van het probleem kunnen terug vinden.

Reageer