Afstandsbediening beschikbaar voor Sonos?

  • 12 March 2021
  • 2 reacties
  • 115 Bekeken

Badge

Ik woon in een appartementencomplex met vooral ouderen van 70+, ik heb zelf een sonos PlayBase en 2 X play 1.

Meerere bewoners zijn bij mij wezen luisteren en vinden het geluid voortreffelijk, vooral als aanvulling voor het TV geluid.

De meesten haken af omdat er geen goede afstandsbediening te koop is, de bediening via iPad en iPhone schrikken ze af.

Mijn vraag is er een goede afstandsbediening of kan er geen eenhoorn Sonos ontwikkeld worden, ze missen zo een hele grote doelgroep.


2 Reacties

Reputatie 7

Als je de Sonos alleen voor TV-geluid gebruikt is enkel voor de set up een smart phone nodig, dus zo groot is het probleem niet. Aan de andere kant: als je de connectivity-mogelijkheden niet gebruikt is een “dommere” soundbar wellicht de betere (en goedkopere) optie.

Overigens is jouw Playbar niet meer leverbaar.

Reputatie 7
Badge +3

Helemaal eens met @106rallye, dit is een leuke opzet voor mensen die de moeite willen/kunnen nemen om zich te verdiepen in het concept Sonos en zeker minder geschikt voor mensen die dit systeem alleen voor tv luisteren zouden gebruiken.

Gewoon een redelijke soundbar die bedraad aangesloten wordt. En voor de 70+ ers die er echt lol in hebben zal ook de bediening via een app geen probleem zijn. 

 

Reageer