afkoppelen sonos play 1 van sonos connect

• 6 January 2015
  • 8 reacties
  • 1314 Bekeken

Reputatie 2
Hallo,
Ik wil dat mijn twee play 1 die nu via mijn sonos connect zijn aangesloten op de receiver, terug ingesteld kunnen worden zodat ze los van de connect kunnen functioneren.
Hoe kan ik dit doen zonder alles te resetten?
Tks

Reageren op dit topic is niet mogelijk.

8 Reacties

Reputatie 3
Badge +2
Hoe kan ik dit doen zonder alles te resetten?

Wat bedoel je met via mijn sonos connect zijn aangesloten?

PS: in het vervolg niet meer dubbel posten, want dan loop je het risico dat niemand reageert.
Reputatie 2
Wat bedoel je met via mijn sonos connect zijn aangesloten?

PS: in het vervolg niet meer dubbel posten, want dan loop je het risico dat niemand reageert.

Gelijk ik het zeg, mijn connect is aangesloten op mijn receiver (ONKYO TX-NR 1010) samen met 2 play 1 en een sonos boost. Nu wil ik de 2 play 1
gebruiken als stand alone, los van de receiver.
Hoe kan ik dat voor elkaar krijgen. Zodat ik ze alleenstaand kan gebruiken maar ook nog via de receiver ?. Graag advies
Reputatie 2
Zoals ik het zeg , ik heb een receiver (onkyo tx-nr 1010) die via een sonos connect is aangesloten op 2 play 1 inclusief een sonos boost)
Nu wil ik de 2 play 1 los van de receiver gebruiken
als stand alone. Hoe moet ik dat voor elkaar krijgen. Ik zou willen dat ze te gebruiken zijn via
de sonos connect en als stand alone speaker.
Graag advies
Reputatie 3
Badge +2
Ik zou willen dat ze te gebruiken zijn via de sonos connect en als stand alone speaker.

Je kunt de Play:1's loskoppelen via de controller. Welke gebruik je?
Reputatie 2
Ik gebruik de controller via Android op mijn Samsung galaxy tab.
Ondertussen heb ik alles al geprobeerd.
De enige manier is, de connect afkoppelen van het
netwerk door de elektriciteit uit te trekken.
wachten tot het connect symbool verdwijnt uit sonos. Daarna spelen de play 1 als stand alone.
Dit is natuurlijk niet de manier van doen.
Reputatie 3
Badge +2
Ik begrijp niet wat er aan de hand is. Beschrijf je gehele systeem. Over welke componenten beschik je? Wat is bedraad? Wat is draadloos?
Reputatie 2
Bedankt voor de moeite, ik heb naar de sonos
helpdesk gebeld. Het probleem is hiermee opgelost.
Reputatie 3
Badge +2
Bedankt voor de moeite, ik heb naar de sonos
helpdesk gebeld. Het probleem is hiermee opgelost.

Dank voor de terugkoppeling. Om anderen te helpen: wat was het probleem precies en wat was de oplossing?