Advies over upgraden Sonos.

  • 30 January 2021
  • 9 reacties
  • 212 Bekeken

Hello.  Ik wil mijn sonos systeem upgraden.

Ik twijfel om mijn systeem via sonos te verkopen en dan de nieuwe set van €1650 aan te schaffen of het systeem los te verkopen. 

Iemand ervaring met dit?


9 Reacties

Reputatie 7

Ik wist niet dat je je systeem via Sonos kunt verkopen. Waar vind je dat?

Op jou sonos app.  Klantenservice en dan upgrade jou sonos systeem

Reputatie 7
Badge +3

Waar lees je dan dat je je Sonos verkoopt? Dit is gewoon een verkooptrucje waarmee je korting krijgt op je volgende apparaat. Je blijft gewoon eigenaar van je “oude” apparaat.

Badge

Dus als ik het goed begrijp, moet je je toestellen die je wil upgraden nergens naar toe sturen om die korting te krijgen. Waarom staat er dan “verzendeticket aanvragen”? 

Reputatie 7
Badge +3

Waar heb je gezien dat er staat “verzendeticket aanvragen”? Geen zin om de volledige upgrade voorwaarden te lezen,  maar volgens mij staat dat nergens in deze voorwaarden. Je krijgt gewoon 15 tot 30% korting op daarvoor in aanmerking komende te “vervangen” producten, waarvan je gewoon de eigenaar blijft. Althans dat was een jaar geleden zo en zover ik het snel kon lezen geldt dit nog net zo.

Reputatie 7

Je kunt een verzendticket aanvragen als je de speakers wilt laten recyclen door Sonos. Als je dat niet wilt, hoeft het volgens mij niet.

Badge

Als je bij de Upgrade kijkt in je instellingen staat er naast het artikel dat voor een upgrade in aanmerking komt “een verzend etiket aanvragen”

maar is blijkbaar niet echt van tel.

Bedankt voor de reply’s.

Reputatie 7
Badge +3

Deze tekst komt uit het upgradeprogramma:

Blijf luisteren zonder onderbrekingen

Er gebeurt niets met je in aanmerking komende product wanneer je je tegoed activeert of gebruikt. Je kunt het gewoon als onderdeel van je systeem blijven gebruiken.

Reputatie 4
Badge +1

Je hebt inderdaad de mogelijkheid om een verzendetiket aan te vragen bij het upgrade programma.

Als je bijvoorbeeld een defect product gebruikt voor het upgrade programma heb je de optie om deze terug te sturen zodat wij dit netjes kunnen verwerken / recyclen. 

 

Dus als je kiest voor het upgrade programma en je selecteert een werkende speaker dan kan je die speaker gewoon blijven gebruiken zonder problemen. 

Reageer